AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik stond een paar maanden terug op, en ineens heb ik een piep in beide oren, alsof je bent wezen stappen en in bed ligt na een avond harde muziek, dat heb ik dus áltijd.

doe nooit gekke dingen, luister nooit harde muziek of iets, ****ing frustrerend, als een debiel die altijd te harde muziek luisterd een gehoorbeschadiging krijgt dán snap ik het wel, maar dit..

die piep kán zomaar weg gaan, net zo snel als dat het kwam, maar die kans is echt 0,001%.

er zijn verder ook geen medicijnen voor ofzo.

Mijn trainingsmaat en beste vriend waarmee ik elke dag op trok de afgelopen 4 jaar heeft zelfmoord gepleegdt door van het dak te springen. Ben er kapot van

Ken het man :(, nooit achtergekomen waarom en zullen we ook nooit. Nooit wat aan hem gemerkt. Shit maakt je kapot. 10 weken geleden op 19 jarige leeftijd...

Wens jou en vrienden/familie veel sterkte de komende tijd.

Sterkte met het verlies :(

Vanavond mijn laatste avond dat ik moet werken, na 4 jaarcontracten kan ik er niet nog 1 krijgen :( Moet dus op zoek naar een ander bijbaantje.

Moet geopereerd worden aan mijn zak om ze vast te zetten. Twee weken geleden een draaiing gehad, moest ter plekke terug worden gedraaid onverdoofd ;_;
voor die operatie is een enorme wachtlijst overigens...

Na 2 maanden begonnen te zijn met 5x5 SL eerste keer gefaald op MP(45kg) :(

Wat zl ik trainen vandaag?moet me schouders ontzien..

te horen gekregen dat er een grote kans is dat ik de rest van mijn leven met een harde piep in beide oren blijf rondlopen, heb een gehoortest gehad, en daar kwam niks vreemds uit, gehoor zelf is nog goed.

maar die piep.. FFFFFFFUUUUUUUUUUUU

Tinnitus? Heb zelf ook al jaren verscheidene piepen en ruizen in m'n gehoor. Gelukkig niet heel hard, en ben er ook enorm aan gewend, als ik erop ga laten word ik wel 'n beetje gek... :)

Maar schijnen wel effectieve middelen tegen te zijn die te proberen vallen. Zou er alleen niet op hopen.

APK voor de auto kostte 200 euro meer dan verwacht :mad:.

main chick liet een scheet waar ik en der zus+zus der vriend bij waren en deed er lacherig over.. Zo van tjaaa

Ben egt aan het twijfelen om het af te kappen nu.. Zit me dwars dit, stel ik me aan of...

eerste keer dat dit me overkomt( oja ga 5 weken met der nu)

main chick liet een scheet waar ik en der zus+zus der vriend bij waren en deed er lacherig over.. Zo van tjaaa

Ben egt aan het twijfelen om het af te kappen nu.. Zit me dwars dit, stel ik me aan of...

Had het uitgemaakt hoe ze gereageerd had of is het feit an sich al een reden om te kappen met haar?
5 weken is wel kort btw.

is ze lekker? dan mag t wel

Had het uitgemaakt hoe ze gereageerd had of is het feit an sich al een reden om te kappen met haar?
5 weken is wel kort btw.
tis meer dat ik het respectloos vind.. Als ze sorry had gezegd.. Ipv te lachen was het anders

Tis een leuk meisje maar dit viel me zo tegen

Nee echtttttttttttt? Dat doe je toch niet? Ongehoord. Echt totaal onmenselijk en zeer zeker een reden om het uit te maken. Wie denkt ze wel niet dat ze is. In JOU bijzijn een scheet laten?

:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 21:08 ----------

tis meer dat ik het respectloos vind.. Als ze sorry had gezegd.. Ipv te lachen was het anders

Tis een leuk meisje maar dit viel me zo tegen

Gene misschien? ;)

Nee echtttttttttttt? Dat doe je toch niet? Ongehoord. Echt totaal onmenselijk en zeer zeker een reden om het uit te maken. Wie denkt ze wel niet dat ze is. In JOU bijzijn een scheet laten?

:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 21:08 ----------

Gene misschien? ;)

:roflol:

Nou nitwit.. K had sorry gezegd en niet gaan lachen.. En dat als jongen

Waarom zo serieus?

Of laat jij nooit een scheet oid.

Ja kweet niet wat het is.. Maar als vaker zoiets gebeurd is de lol er snel af

Terug
Naar boven