AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

waar komt die sample vndaan trouwens in dat nummer? (beginstukje)
komt me heel bekend voor :D heeft mobb deep ook al eens gesampled dacht ik

• Like
Waarderingen: kix
Volgens mij is dat hoe ze het noemen ja, maar wil dat woord nog niet gebruiken zo lang er niks is gevonden waardoor het komt eigenlijk. Of noemen ze zo een piep in het algemeen?

Binnekort eerst een uitgebreider onderzoek, voornamelijk omdat ik nog zo jong ben.

Er is ook bijna altijd moeilijk iets te vinden bij tinnitus. Ik ga je geruststellen, je hersenen wennen er heel goed aan, waardoor je het na 'n tijd eigenlijk helemaal niet hoort (alleen in stilte, als je er aan denkt, etc.). Of hij moet echt heel hard zijn.

Potverdomme, maak m'n videokaarten schoon, stop ze er weer in, en er gebeurt geen kloot, helemaal niks. t*fus ding, heb geeneens in de buurt gezeten van de connectors voor de voeding van m'n mobo. Is gewoon zomaar stuk gegaan heorenneukding, net nieuwe mobo met proc.

En door die aidspatientjes bij Asus heb ik ook nog steeds geen laptop. Kan ik weer niet werken, loop ik nog meer geld mis ik ben echt zo ****ing pissed :mad:

ingebroken in me vaders vrachtwagen
niks gestolen gelukkig
fcking tuig

Potverdomme, maak m'n videokaarten schoon, stop ze er weer in, en er gebeurt geen kloot, helemaal niks. t*fus ding, heb geeneens in de buurt gezeten van de connectors voor de voeding van m'n mobo. Is gewoon zomaar stuk gegaan heorenneukding, net nieuwe mobo met proc.

En door die aidspatientjes bij Asus heb ik ook nog steeds geen laptop. Kan ik weer niet werken, loop ik nog meer geld mis ik ben echt zo ****ing pissed :mad:

had je je zelf wel even statisch ontladen dan voordat je dat ding aanraakte?
vreemd dat het zo snel stuk is gegaan.. :(

vandaag voor het eerst trainen zonder Jean Pierre. ben benieuwd hoe het gaat

ik denk dat ik alleen ga. met muziek in me oren en me nergens wat van aantrek

Terug
Naar boven