AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

main chick liet een scheet waar ik en der zus+zus der vriend bij waren en deed er lacherig over.. Zo van tjaaa

Ben egt aan het twijfelen om het af te kappen nu.. Zit me dwars dit, stel ik me aan of...

eerste keer dat dit me overkomt( oja ga 5 weken met der nu)
Vrouwen laten toch geen scheten? :scratch:

K stel me aan merk ik wel

Tinnitus? Heb zelf ook al jaren verscheidene piepen en ruizen in m'n gehoor. Gelukkig niet heel hard, en ben er ook enorm aan gewend, als ik erop ga laten word ik wel 'n beetje gek... :)

Maar schijnen wel effectieve middelen tegen te zijn die te proberen vallen. Zou er alleen niet op hopen.

Volgens mij is dat hoe ze het noemen ja, maar wil dat woord nog niet gebruiken zo lang er niks is gevonden waardoor het komt eigenlijk. Of noemen ze zo een piep in het algemeen?

Binnekort eerst een uitgebreider onderzoek, voornamelijk omdat ik nog zo jong ben.

Als mijn ex een scheet liet werd ik ook echt serieus mad. Ben daarom ook al een keer weggelopen en naar huis gegaan. Ik weet ook niet waar het door komt maar het triggert gewoon iets. Ze moeten dat gewoon niet doen.

Als mijn ex een scheet liet werd ik ook echt serieus mad. Ben daarom ook al een keer weggelopen en naar huis gegaan. Ik weet ook niet waar het door komt maar het triggert gewoon iets. Ze moeten dat gewoon niet doen.

Uahaha ja? Had ik srs niet van der verwacht. Wel ranzig

Vrouwen schijten en laten scheten en ook boeren, net als wij.
Deal with it.:p

Ik mot geen vrouwen die scheten laten! Ik had der hard gedumpt.

Ik ben degene die de scheten laat in een relatie! basta

Caught my gf pooping...so I broke up with her. She said shes off to pee while were watching a movie, now shes been gone 5 minutes and i knew something was up, i knocked on the door and asked if everything is ok, she said yes she'll be right out...her voice was labored and i became suspicious...so i yelled "IM COMING IN!' she screamed no but there was no stopping this, i smashed through the door and i see her sitting on the toilet seat, i told her to get the fuk up, she didnt so i threw her off, i looked inside the toilet...just as i suspected, a goddam log, b*ch u better pray this isnt yours. i looked around and saw no pet in site, I KNOW THIS IS UR POOP U wh*re, she screamed at me that im crazy and that shes calling the cops, all the while toilet paper in her hands. i told her no need to call the cops, im breaking up with u u some kinda poop wh*re. and that was that. I feel like a new man and off to find a woman who doesnt poop.

te horen gekregen dat er een grote kans is dat ik de rest van mijn leven met een harde piep in beide oren blijf rondlopen, heb een gehoortest gehad, en daar kwam niks vreemds uit, gehoor zelf is nog goed.

maar die piep.. FFFFFFFUUUUUUUUUUUU

Nee dat is niet FFFUUUU maar PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP.

:jk:

Da's fokop.

crisis in de broekzak

Ik mot geen vrouwen die scheten laten! Ik had der hard gedumpt.

Ik ben degene die de scheten laat in een relatie! basta

Zo is het maar net, zeg het al sinds dag 1 tegen m'n chick, als je ooit een scheet laat in mijn bijzijn is het over, ookal zijn we 1 of 20 jaar bij elkaar, vrouwen poepen niet! :p

Moet leren en leren. Pas over 6 weken ofzo eerste festival dit jaar :(

Terug
Naar boven