- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik moet binnenkort naar rechtbank omdat ik iemand in elkaar geslagen heb. K*tpolitie laat ze lekker achter boeven aangaan
In het vervolg geen preworkout pakken?GVD, zag de hele tijd sterretjes bij deadliften..240 easy, 250 niet kunnen proberen maar had makkelijk gekund als ik niet zo beroerd en duizelig was![]()

GVD, zag de hele tijd sterretjes bij deadliften..240 easy, 250 niet kunnen proberen maar had makkelijk gekund als ik niet zo beroerd en duizelig was![]()
alles uit wanhoop op de grond gesodemieterd alsof er geen zuurstof bij me hersenen was heel raar, vanaf morge noxipro doen denk dat me lichaam gewend is aan mesomorph morgenn ook benen dus hoop dat ik weer flauw val met 195kg op me rug
Vind jij mesomorph beter dan noxi?Ik kreeg tijdens DB press een blackoutalles uit wanhoop op de grond gesodemieterd alsof er geen zuurstof bij me hersenen was heel raar, vanaf morge noxipro doen denk dat me lichaam gewend is aan mesomorph morgenn ook benen dus hoop dat ik weer flauw val met 195kg op me rug
![]()
Ik moet gewoon een pwo nemen om sochtends op te staan, moet echt kappen met die troep
wel zieke pomp in de lats tijdens trainen

Om hoelaat train je? Kan je slapen?dunno ben er nu aan gewend denk ik, maar in het begin voel je je gewoon alpha en heb je veel rage, dus gewoon afwisselen met noxi
maar volgende week niks meerik moet binnenkort naar rechtbank omdat ik iemand in elkaar geslagen heb. K*tpolitie laat ze lekker achter boeven aangaan

pwo's zijn ook gewoon troep, ik ga gewoon voor caffeine tabs als mijn potje noxi op is

Helpt die intimidate echt om beter te slapen?
Ik neem nu zma zodat ik beter zou kunnen slapen. Maar echt veel effect heeft het niet

Ik neem nu zma zodat ik beter zou kunnen slapen. Maar echt veel effect heeft het niet
Lol, tijdens mijn blokverlof sliep ik +-10uur en ik was nog moe/sufgewoon zorgen dat je iedere dag 7-8 uur slaapt, stukke beter. Ik doe soms een powernap in de middag ben ik vaak na 30/45 min weer helemaal fit![]()

Ik eet mijn kwark, 10-15min later poets ik mijn tanden, ik neem zma en ga dan slapen.ZMA zit ook in intimidate dacht ik, neem je het wel gelijk voor het slapen op lege maag?