XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Training sloeg echt nergens op, had beter thuis kunnen blijven pff.

GVD, zag de hele tijd sterretjes bij deadliften..240 easy, 250 niet kunnen proberen maar had makkelijk gekund als ik niet zo beroerd en duizelig was:mad::mad:

Ik kreeg tijdens DB press een blackout:roflol: alles uit wanhoop op de grond gesodemieterd alsof er geen zuurstof bij me hersenen was heel raar, vanaf morge noxipro doen denk dat me lichaam gewend is aan mesomorph morgenn ook benen dus hoop dat ik weer flauw val met 195kg op me rug:D

Ik moet gewoon een pwo nemen om sochtends op te staan, moet echt kappen met die troep:p:o

wel zieke pomp in de lats tijdens trainen

Ik kreeg tijdens DB press een blackout:roflol: alles uit wanhoop op de grond gesodemieterd alsof er geen zuurstof bij me hersenen was heel raar, vanaf morge noxipro doen denk dat me lichaam gewend is aan mesomorph morgenn ook benen dus hoop dat ik weer flauw val met 195kg op me rug:D
Vind jij mesomorph beter dan noxi?

ik moet binnenkort naar rechtbank omdat ik iemand in elkaar geslagen heb. K*tpolitie laat ze lekker achter boeven aangaan

Je moet ze ook na het slaan bedreigen (srs) gewoon zeggen dat als hij naar de popo gaat dat z'n huis in de fik gaat en dat je hem daarna nog een keer pakt. Werkt in 99% van de gevallen, tenzij het echt nerdjes zijn, maar als je die slaat ben je sws lifeless en verdien je die taakstraf wel ;)

pwo's zijn ook gewoon troep, ik ga gewoon voor caffeine tabs als mijn potje noxi op is

Wat een helse rit over de Belgische wegen :o
Plens water uit de lucht en alles staat daar blank. Geen houden meer aan.

Helpt die intimidate echt om beter te slapen?
Ik neem nu zma zodat ik beter zou kunnen slapen. Maar echt veel effect heeft het niet

gewoon zorgen dat je iedere dag 7-8 uur slaapt, stukke beter. Ik doe soms een powernap in de middag ben ik vaak na 30/45 min weer helemaal fit:D

gewoon zorgen dat je iedere dag 7-8 uur slaapt, stukke beter. Ik doe soms een powernap in de middag ben ik vaak na 30/45 min weer helemaal fit:D
Lol, tijdens mijn blokverlof sliep ik +-10uur en ik was nog moe/suf :o
Als ik mijn wekker om 8.30u zette, sliep ik gewoon door tot 10u zonder ik die wekker had gehoord. En dit was meerdere keren gebeurd :p

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 18:19 ----------

ZMA zit ook in intimidate dacht ik, neem je het wel gelijk voor het slapen op lege maag?
Ik eet mijn kwark, 10-15min later poets ik mijn tanden, ik neem zma en ga dan slapen.
Sinds ik ZMA pak, fap ik ook minder. Ik heb niet meer de 'drang' om dagelijks te fappen :dunno:

heb net in de douch geplast

Terug
Naar boven