Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doet Bryce wel.
heb wel gelezen dat 80% het ooit krijgt 
Loool, hoe kom je aan al die boetes?Kom er dus net achter dat ik vergeten ben 2 boetes te betalen die nu samen verhoogd woren tot een totaal van 230,- en daarbij moet ik voor volgende maand nog 2 boetes van samen 360,- betalen.
Totaal: €590,- in een keer naar de staat. Da's gewoon mijn hele maandloon..
Studenten loontjes he..

Heb volgens mij een beginnende koortslip...
Nog nooit gehad! Iemand tips hoe ik die ****in ranzige shit weg kan halen?
- SnelheidDoet Bryce wel.
Heb ik gelukkig nog nooit gehad en heb ik ook niet nodigheb wel gelezen dat 80% het ooit krijgt
---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 12:58 ----------
Loool, hoe kom je aan al die boetes?
Ik heb dat bedrag gehad aan 1 op tijd betaalde boete![]()
Doet Bryce wel.
Heb ik gelukkig nog nooit gehad en heb ik ook niet nodigheb wel gelezen dat 80% het ooit krijgt
---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 12:58 ----------
Loool, hoe kom je aan al die boetes?
Ik heb dat bedrag gehad aan 1 op tijd betaalde boete![]()
Van die lip-patches van compeed ofzo halen. Meteen erop plakken dan verergerd het niet meer.
Mijn dag is verziekt omdat de dokter me zojuist vertelde dat ik pfeiffer heb en moet rusten. Trainen zal er alleen maar voor zorgen dat het langer blijft..
Zwaar k*t want over 2 weken beginnerswedstrijd PL.![]()
Net research gedaan op het internet..
Er staat: Als de blaasjes niet pijnlijk zijn dan is het waarschijnlijk iets anders, of gewoon een bultje. Een koortslip begint meestal met branderig of jeukerig gevoel.
Niks van dit alles gehad, het is ook echt een miniscuul bultje (mijn moeder zag het niet eens xD).. dus ik denk dat ik gewoon overdrijf en hypocriet ben.
Volgens mijn moeder heb ik geen koortslip
![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Rusten wordt inderdaad geadviseerd en volgens de bron die ik citeerde is de ergste periode zo'n 2 a 3 weken.
Beterschap man. Zuigt wel ffies
- Snelheid
- Snelheid
- Nog eens snelheid
- En eentje van verkeerde kleur licht
Dit heeft mijn dag toch wel even goed verpest.. Werk je dan hele weekenden voor.
Edit: Heb denk ik een kleine €1000,- aan boetes binnen gekregen en betaald afgelopen maand.
Wat ik wel niet voor dat geld allemaal had kunnen doen...
Ik heb ook een redelijke milde vorm van pfeiffer, al 2 jaar bijna..
Ik weet hoe jij je voelt, echt een klote ziekte.
Sterkte ermee.
Hey, ik spreek je over 3 dagen als je hier zit te huilen dat je lip aan puin ligt k?
Je bent een LUL! Dag in dag uit heb ik schijt aan alle regels, ik heb tot voor kort hele dagen op de weg gezeten maar nooit boetes. Altijd goed je ogen open houden voor flitsers, flitsservice ff checken.. Ben overigens geen aso, ik rij gewoon door.
Thanks brah. Trouwens, leeftijd is belangrijk bij Pfeiffer. Van 15-25 ben je het meest gevoelig ervoor. Daar buiten eigenlijk niet meer zo. Vandaar dat het bij iemand van tussen de 15-25 veel erger is.
Bijna iedereen krijgt een keer pfeiffer, maar het kan ook ongemerkt voorbij gaan als een lichte keelpijn.

Haha, ja die trieste agentjes hebben me altijd te pakken gehad toen ik naar school reed via de A2. Je kent het wel; je bent te laat, geeft wat extra gas en pats.. hebben ze je al. Ik weet nu wel precies waar ze altijd staan dus daar ben ik extra alert op.
Ja ik hoop dat het nu wel langsaam uit mijn bloed gaat, aangezien ik toch in 2013 wel wil beginnen bij defensie. Ik heb inderdaad die 2 jaar om de week wel een dag of 2 keelpijn gehad. En moest altijd even een uurtje of 2 slapen toen ik uit school kwam.
Gelukkig heb ik dit nou niet meer zo erg, maar ben voor de rest nog wel een beetje suf ookal heb ik 12 uur lang geslapen. Dus ik denk dat het langsaam aan het weg trekken is..
Iedereen heeft in principe Pheiffer gehad als je 20 bent geweest, alleen is de één er gevoelig voor en de ander niet..
En rosbeef, je moet echt niet teveel hopen op een topbaan bij Defensie, want dat gaat je echt tegenvallen, er is geen geld, dus er zijn geen oefeningen, je ligt de hele dag maar op je nest of je zit te gamen, nu denk je waarschijnlijk, aaah chill slapend je geld verdienen, maar dit gaat je echt vervelen, heb het ruim 2 jaar gedaan, werd echt helemaal gestoord.
En omdat het een overheidsinstantie is heb je ook geen doorgroeimogelijkheden, dus als je slim bent maar je begint als Marinier dan zul je dit gewoon 4 jaar blijven doen (met wat geluk iets minder) voordat je gepromoveerd word, en ja, dan schiet je 50 euro per maand omhoog, dus als ik jou was zou ik echt wat in de burgermaatschappij zoeken![]()
ter***lijers zijn het inderdaad. Het gaat wel langzaam uit je bloed hoor. Rij nu nog steeds wel behoorlijk door maar niet zo erg meer als voorheen, toen 160 kmh gewoon standaard kruissnelheid op de snelweg voor me was.
Haha tjonge jonge! Nee zo'n meesterlijk hoge snelheid neem ik dan weer net niet aan.
Ik heb vooral boetes van 4/5 km/h te hard.
Behalve mijn laatste dan, dat was eentje van 22 km/h te hard waar 100 km/h was toegestaan. Kost je dan even €299,-
Ook heb ik boetes betaald die helemaal niet klopte, of waar IK in mijn recht stond en onnodig een boete heb gekregen.
Hier kom je dan ook pas achteraf achter, en kan het geld niet meer terug gehaald worden..
- Snelheid
- Snelheid
- Nog eens snelheid
- En eentje van verkeerde kleur licht
Dit heeft mijn dag toch wel even goed verpest.. Werk je dan hele weekenden voor.
Edit: Heb denk ik een kleine €1000,- aan boetes binnen gekregen en betaald afgelopen maand.
Wat ik wel niet voor dat geld allemaal had kunnen doen...
en ik dat geld aan 1 enkele boete, was ook voor snelheid 

Zou ik Herpes hebben?AwwwNet research gedaan op het internet..
Er staat: Als de blaasjes niet pijnlijk zijn dan is het waarschijnlijk iets anders, of gewoon een bultje. Een koortslip begint meestal met branderig of jeukerig gevoel.
Niks van dit alles gehad, het is ook echt een miniscuul bultje (mijn moeder zag het niet eens xD).. dus ik denk dat ik gewoon overdrijf en hypocriet ben.
Volgens mijn moeder heb ik geen koortslip
mn medeleven voor het slechte nieuws
Jaja hoor. Anonieme wagen in je reet, mobiele flitspaal of annonieme auto ergens verscholen... Je hebt gewoon geluk met waar je woont. Waar ik woon niets anders dan controles. Heb al anonieme wagens achter me gehad maar had ik door...Je bent een LUL! Dag in dag uit heb ik schijt aan alle regels, ik heb tot voor kort hele dagen op de weg gezeten maar nooit boetes. Altijd goed je ogen open houden voor flitsers, flitsservice ff checken.. Ben overigens geen aso, ik rij gewoon door.
(mobiele stilstaande) (wist eigenlijk wel dat het verlaagd was maarja..., is baan om snel op te rijden, had geen verlaging nodig). En aan hoeveel ik geflitst ben heb je geen tijd meer om te remmen... had m gezien toen ik er voorbij reed en nog lichtjes geremd 
Zie je, vuile fl**kers lappen je alles.Haha tjonge jonge! Nee zo'n meesterlijk hoge snelheid neem ik dan weer net niet aan.
Ik heb vooral boetes van 4/5 km/h te hard.
Behalve mijn laatste dan, dat was eentje van 22 km/h te hard waar 100 km/h was toegestaan. Kost je dan even €299,-
Ook heb ik boetes betaald die helemaal niet klopte, of waar IK in mijn recht stond en onnodig een boete heb gekregen.
Hier kom je dan ook pas achteraf achter, en kan het geld niet meer terug gehaald worden..
Is zo erg toch nog niet? Dat heb ik bijna elke dag gereden op baan met lagere max snelheidter***lijers zijn het inderdaad. Het gaat wel langzaam uit je bloed hoor. Rij nu nog steeds wel behoorlijk door maar niet zo erg meer als voorheen, toen 160 kmh gewoon standaard kruissnelheid op de snelweg voor me was.
Haha, ik reed dagelijks Alkmaar-Schiphol met die snelheid zodra het mogelijk was omdat ik onregelmatige tijden had was ik vaak voor/na de spits op de weg.
Wel zuur die boetes man, tegenwoordig is het helemaal belachelijk duur geworden.
Zie je, vuile fl**kers lappen je alles.
Bij 1ste boete was voor nog 'ietsje' harder *whistle*.
Is zo erg toch nog niet? Dat heb ik bijna elke dag gereden op baan met lagere max snelheid
Ombudsdienst klacht indienen?Doen ze ook, die mensen halen mij het bloed onder de nagels uit.
Eerlijk is eerlijk, op sommige momenten in je leven zul je ze ooit eens nodig hebben.. Maar die boetes die voor het geringste en de meest belachelijke dingen worden uitgeschreven kan ik absoluut niet waarderen.
En al helemaal als JIJ in je recht staat en dan toch word gesommeerd maar even je geld af te staan voor de staat.
Discriminerend en racistisch zijn ze ook.
en ze zeggen ook vaak dat het door hen is dat de politie slechte naam krijgt
ga ze geen ongelijk geven 
Ombudsdienst klacht indienen?
Als je ze nodig hebt...zijn ze er niet.
En elke kans die ze krijgen om je te ambeteren nemen ze. Op bepaald moment kreeg ik flikken op mn dak voor iets kleins terwijl ze eigenlijk geen reden hadden en dan wat later iemand met véél ergere overtreding, ff papieren vragen en mijnheer mocht meteen beschikken, ze hebben hem er zelfs niet op gewezenDiscriminerend en racistisch zijn ze ook.
Heb het vooral over verkeersflikkers.