- Waardering
- 563
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu zeg je wel iets heel raars hoor, Oom Agent die achter boeven aan gaat, in Nederland? Echt niet hoor, veels te gevaarlijk

ik moet binnenkort naar rechtbank omdat ik iemand in elkaar geslagen heb. K*tpolitie laat ze lekker achter boeven aangaan
yo broski je moet toch echt wat rustiger aan leren doen... of harder leren slaan zodat ze gaan aangifte kennen doenik moet binnenkort naar rechtbank omdat ik iemand in elkaar geslagen heb. K*tpolitie laat ze lekker achter boeven aangaan

ik moet binnenkort naar rechtbank omdat ik iemand in elkaar geslagen heb. K*tpolitie laat ze lekker achter boeven aangaan
Maar dat het de ouders zijn die aanklacht indienen voor slagen en verwondingen met de dood tot gevolgyo broski je moet toch echt wat rustiger aan leren doen... of harder leren slaan zodat ze gaan aangifte kennen doen![]()

is een dure cursusik moet binnenkort naar rechtbank omdat ik iemand in elkaar geslagen heb. K*tpolitie laat ze lekker achter boeven aangaan
+1je bent sws een stakker als je naar de smeris gaat voor een 1 op 1 vechtpartij.
![]()
ot: echt k*ttraining atm
kk schouder verdoet alles.
dus jij stelt voor dat je de ouders ook...Maar dat het de ouders zijn die aanklacht indienen voor slagen en verwondingen met de dood tot gevolg![]()

Peerebaum is een serialkiller
GVD, zag de hele tijd sterretjes bij deadliften..240 easy, 250 niet kunnen proberen maar had makkelijk gekund als ik niet zo beroerd en duizelig was![]()
7x n**gas in paris als afsluiter!