AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Afterpay is een pauperbedrijf... echt een naar bedrijf slecht geregeld alles...

Nu zeg je wel iets heel raars hoor, Oom Agent die achter boeven aan gaat, in Nederland? Echt niet hoor, veels te gevaarlijk

Klopt, ongehoord dit wat ik nu zeg he? :rolleyes:

Het trieste is nog dat de politie hier in de buurt WEET wie de daders zijn en waar ze zich huisvesten. Alleen "kunnen ze er niets aan doen".

Het is een of andere roemeense bende die in duitsland net over de grens op een camping zit.
Ze gaan er per keer met een paar man op uit en stelen de zuurverdiende spullen van de hardwerkende man.
Rijtjes huizen gaan ze niet eens in, want ze weten dat daar niet echt iets waardevols te halen valt.
Ze zijn door het loeiend alarm heen gewoon doorgegaan met het leegplunderen van het huis, ze waren naar binnen en buiten binnen 4 minuten. Ze wisten precies wat ze wilde hebben en waar het te krijgen viel.

ik moet binnenkort naar rechtbank omdat ik iemand in elkaar geslagen heb. K*tpolitie laat ze lekker achter boeven aangaan

Je bent sws een stakker als je naar de smeris gaat voor een 1 op 1 vechtpartij.

:trollface:

ot: echt k*ttraining atm

kk schouder verdoet alles.

Laatst bewerkt:
:trollface:

ot: echt k*ttraining atm

kk schouder verdoet alles.

Dat is klote man. Kan je geen hgh spuitje erin krijgen? Ken een gast die het srs zo oploste.

Maareh, heeft iemand je lopen snitchen of had de wout gezien dat je iemand een paar roeien gaf?

Lol zo werkt dit land. Voortdurend van die klotegastjes die hun bek open trekken of je vuil aankijken en als je er dan is wat aan doet ben jij de boef :D

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 17:35 ----------

ik moet binnenkort naar rechtbank omdat ik iemand in elkaar geslagen heb. K*tpolitie laat ze lekker achter boeven aangaan

Watsekeburt dan?

Voel me zwaar beroerd, sinds een uur buikkrampen en kotsen als een gek ...

dat ik troste eigenaar ben van de griep !

GVD, zag de hele tijd sterretjes bij deadliften..240 easy, 250 niet kunnen proberen maar had makkelijk gekund als ik niet zo beroerd en duizelig was:mad::mad:

Terug
Naar boven