AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

hele dag versuft heb vandaag echt 3x geslapen en ben echt kapot, nergens zin in wtf is this

Word echt helemaal vertyft van mijn luiheid en motivatie. had me gister voorgenomen om naar de kapper te gaan, te sporten en een zonnebankie te nemen. in plaats daarvan hele dag thuis niks zitten doen. op dit moment zou ik ook in de gym moeten zijn maar geen zin wtf is this fack

gister was ik niet zo blij met mijn 2.5 overuur, vandaag 4 overuren gedraaid
echt alles behalve ideaal als je met IF bezig bent, jezus wat had ik honger

Morgen een bedrijfs project presenteren dat veel meetelt voor school en heb er nog niks aan gedaan........ hmmm

In zekere zin heeft je vader geluk... als je het geluk kan noemen. Veel sterkte is echt k*t om iemand waarvan je zielsveel van houd te zien af takelen/fysieke klachten te krijgen.

Het is een tweede kans. Ik zou zeker van geluk spreken. Ookal heeft hij nu wat beperkingen gekregen. Dood is maar dood. Wij mogen ook van geluk spreken dat hij niet dood is dat had zware gevolgen voor ons gehad.

Weer een vriendschap die er 1 onder voorwaarden bleek te zijn. :(

Jongens ik hoor nu te leren maar ik heb totaal geen zin. Heb 2 fcking toetsen, recht en personeelsmanagement. Naja ik ga maar eens beginnen.

Nah, nee. Hhaha.

Vriendin die he-le-maal honden gek is, ik spendeer volgens haar te veel tijd aan training en te weinig aan mijn hond..met als gevolg dat onze vriendschap (?) blijkbaar niet meer voldoet.

Heel bijzonder.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 23:25 ----------

ken het gevoel, meeste mensen zijn fake.
Beetje jammer.. Dit had ik niet verwacht.:(

Dat soort mensen zijn geen echte vrienden dus je moet haar in zekere zin dankbaar zijn dat ze haar ware aard heeft laten zien.

Nah, nee. Hhaha.

Vriendin die he-le-maal honden gek is, ik spendeer volgens haar te veel tijd aan training en te weinig aan mijn hond..met als gevolg dat onze vriendschap (?) blijkbaar niet meer voldoet.

Heel bijzonder.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 23:25 ----------

Beetje jammer.. Dit had ik niet verwacht.:(

The ****? dat daarom een vriendschap verbreekt slaat nergens op. Maarja, misschien is het wel beter zo.

Terug
Naar boven