MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Toch duidelijk dat er meer speelt, kan nooit puur om je hond gaan, merk je toevallig dat ze af en toe wat jaloerse trekjes heeft? Deze aanleiding maak ik omdat ze feitelijk zegt dat je minder moet sporten;)

Toch duidelijk dat er meer speelt, kan nooit puur om je hond gaan, merk je toevallig dat ze af en toe wat jaloerse trekjes heeft? Deze aanleiding maak ik omdat ze feitelijk zegt dat je minder moet sporten;)

scherp bro! jij studeert zeker psychologie?

scherp bro! jij studeert zeker psychologie?

frabz-Psychology-Student-What-my-friends-think-I-do-What-my-parent-thi-b92214.jpg

true story :(

---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 00:11 ----------

Je moet hoody zijn adviezen omdraaien, dan heb je er nog een klein beetje aan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

omg hoody is zwaarder als ik

Geen idee. Het gaat nergens over en er lijkt idd wat anders achter te zitten.

Toen ik mijn scherm van mijn raam omhoog schoof ,
k*t weer :mad:

Te vroeg wakker.:yawn:

Nieuwe schoenen die in de winkel lekker leken te zitten, gisteren mn voeten kapot gelopen, :sad:

Dag vrij van werk, hingen ze alweer aan de lijn.
Alsof de aarde stopt met draaien als ik er niet ben :cool:

---

Laatst bewerkt:
Nieuwe schoenen die in de winkel lekker leken te zitten, gisteren mn voeten kapot gelopen, :sad:
Schoenen hard dichtgeknoopt en goed zittende kousen (als ze los zitten meer wrijving) en eerst een tijdje ingestapt eer er mee te gaan lopen?
Sinds ik eens mn voeten vol blaren gelopen heb, heb ik geen conditietraining meer gedaan :p binnenkort toch weer eens mee beginnen :p

---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 10:15 ----------

Zinloze richting probs?

Laatst bewerkt:
Nah, nee. Hhaha.

Vriendin die he-le-maal honden gek is, ik spendeer volgens haar te veel tijd aan training en te weinig aan mijn hond..met als gevolg dat onze vriendschap (?) blijkbaar niet meer voldoet.

Heel bijzonder.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 23:25 ----------

Beetje jammer.. Dit had ik niet verwacht.:(

Hahaha inderdaad bijzondere manier om te zeggen dat je klaar bent met iemand. Misschien is ze jaloers op je figuur? Maar ja dat soort mensen geen aandacht aan besteden.

---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 10:25 ----------

Soms is psychologisch mensen doorgronden minder leuk dan het lijkt je krijgt in ene door met wie je te maken hebt in je omgeving.

Echt een ****ed up tentamen vanochtend. Tijdens werkgroepen, vaardigheden groepen en colleges allemaal dingen behandeld en uiteindelijk echt weinig van gehad. Aan de hand van de antwoord indicatie met streng nakijken zou ik misschien wel aan een 5,5 moeten kunnen komen.

Nu agressie er even uit trainen :mad:

Schijt bench van vandaag, lijkt wel of het elke training verder achteruit gaat. :mad:

Terug
Naar boven