- Waardering
- 1.066
The ****? dat daarom een vriendschap verbreekt slaat nergens op. Maarja, misschien is het wel beter zo.
Is vrouwen logic.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The ****? dat daarom een vriendschap verbreekt slaat nergens op. Maarja, misschien is het wel beter zo.

Toch duidelijk dat er meer speelt, kan nooit puur om je hond gaan, merk je toevallig dat ze af en toe wat jaloerse trekjes heeft? Deze aanleiding maak ik omdat ze feitelijk zegt dat je minder moet sporten![]()

Je moet hoody zijn adviezen omdraaien, dan heb je er nog een klein beetje aan
Te laat, maar toch nog een gelukkige verjaardag!
Toch duidelijk dat er meer speelt, kan nooit puur om je hond gaan, merk je toevallig dat ze af en toe wat jaloerse trekjes heeft? Deze aanleiding maak ik omdat ze feitelijk zegt dat je minder moet sporten![]()
Dat is ZO irritant. Dat heb ik dus ook altijd.Nieuwe schoenen die in de winkel lekker leken te zitten, gisteren mn voeten kapot gelopen,![]()

Schoenen hard dichtgeknoopt en goed zittende kousen (als ze los zitten meer wrijving) en eerst een tijdje ingestapt eer er mee te gaan lopen?Nieuwe schoenen die in de winkel lekker leken te zitten, gisteren mn voeten kapot gelopen,![]()
binnenkort toch weer eens mee beginnen 
Zinloze richting probs?
Nah, nee. Hhaha.
Vriendin die he-le-maal honden gek is, ik spendeer volgens haar te veel tijd aan training en te weinig aan mijn hond..met als gevolg dat onze vriendschap (?) blijkbaar niet meer voldoet.
Heel bijzonder.
---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 23:25 ----------
Beetje jammer.. Dit had ik niet verwacht.![]()

Schijt bench van vandaag, lijkt wel of het elke training verder achteruit gaat.![]()