AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

thanks mannen. nu kan ik het eindelijk een plekje geven denk ik.

Hoop oprecht dat je het een plekje kan geven. Op onze leeftijd je eigen vrienden moeten begraven lijkt me ook zeer moeilijk en zwaar.
Sterkte nog voor de aankomende tijd!

Mooie sig overigens, make him pride! ;)

Wat al 1,5 week mijn dag verpest is die nietnormale K** vervelling over mijn hele rug nek en schouders!

4fmp aan een chick geven en dan kan ze opeens niet meer praten...

Gaat slecht met me moedertje. dan besef je wel weer hoeveel ik eigenlijk van me moeder houd.

Een paar maanden geleden bijna me vader verloren een gescheurde aorta van het hart tot aan de nieren. De doorwijzend arts verklaarde hem al voor dood en vertelde ons afscheid te nemen. Wonder boven wonder overleefde hij de operatie waarna nog eens een beroerte volgde en een hevige entero infectie. Om 1 of andere reden is hij nog bij ons nu. En soort van kerngezond in deze conditie weet je alleen nooit voor hoelang. Het leert je op je tenen lopen en wil je aanraden je ouders en je eigen leven te koesteren nu het nog kan :)

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 00:12 ----------

thanks mannen. nu kan ik het eindelijk een plekje geven denk ik.

Heftig man... Doodzonde. Sterkte. Vind het ook erg sneu voor de jongen die het is gebeurt er moet hem toch iets behoorlijk hebben dwarss gezeten. Heavy klote shit voor sure. Het gaat je overigens wel langer dwarszitten als je denkt ben ik bang..

Laatst bewerkt:
Hoop oprecht dat je het een plekje kan geven. Op onze leeftijd je eigen vrienden moeten begraven lijkt me ook zeer moeilijk en zwaar.
Sterkte nog voor de aankomende tijd!

Mooie sig overigens, make him pride! ;)

Heftig man... Doodzonde. Sterkte. Vind het ook erg sneu voor de jongen die het is gebeurt er moet hem toch iets behoorlijk hebben dwarss gezeten. Heavy klote shit voor sure. Het gaat je overigens wel langer dwarszitten als je denkt ben ik bang..

Ik probeer er het beste er van te maken. thanks

Stress? Vreet je slecht?

Mijn dag is weer k*t omdat ik elke ochtend ziek wakker blijf worden.. In de middag denk ik, ah, bijna genezen, in de ochtend weer terug bij af. :mad:
Ik vreet 3k op trainingsdagen e 2,5k op rustdagen via IF. Dat zou me niet zoveel verlies moeten geven. In de spiegel is het wel lean allemaal maar gewoon te ecto. Ik ben begonnen een paar jaar terug op 2007@74 > 2009@99 > 2012@ 76....wat een progressie :roflol:
Nu ben ik gewoon een breezah beachboy :mad:

Ik vreet 3k op trainingsdagen e 2,5k op rustdagen via IF. Dat zou me niet zoveel verlies moeten geven. In de spiegel is het wel lean allemaal maar gewoon te ecto. Ik ben begonnen een paar jaar terug op 2007@74 > 2009@99 > 2012@ 76....wat een progressie :roflol:
Nu ben ik gewoon een breezah beachboy :mad:

Ga dan meer vreten gek. **** dat cutten dan.

:eek:Peerebaum is een serialkiller
:grinny:

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 09:26 ----------

weer 2k eraf, dafuq is hapening.
kheb nog wel 2 kilo die je zo van me kunt krijgen :D

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 09:27 ----------

Gaat slecht met me moedertje. dan besef je wel weer hoeveel ik eigenlijk van me moeder houd.
sterkte broski

Sterkte suwardi

Een paar maanden geleden bijna me vader verloren een gescheurde aorta van het hart tot aan de nieren. De doorwijzend arts verklaarde hem al voor dood en vertelde ons afscheid te nemen. Wonder boven wonder overleefde hij de operatie waarna nog eens een beroerte volgde en een hevige entero infectie. Om 1 of andere reden is hij nog bij ons nu. En soort van kerngezond in deze conditie weet je alleen nooit voor hoelang. Het leert je op je tenen lopen en wil je aanraden je ouders en je eigen leven te koesteren nu het nog kan :)
In zekere zin heeft je vader geluk... als je het geluk kan noemen. Veel sterkte is echt k*t om iemand waarvan je zielsveel van houd te zien af takelen/fysieke klachten te krijgen.

gvd net een tentamen, zo fking moeilijk. Maar was niet de enige, iedereen die de toets gemaakt had was aan t klagen. Was gelukkig wel meerkeuze

Laatst bewerkt:
Echt inwerkers.... ik word helemaal gestoord op werk :fire:

K hou teveel van eten om goed te kunnen cutten, fuu

Terug
Naar boven