MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Net m'n shirtjes binnen gekregen van de jeansstore.
Damnit heb 4 vd 5 medium bestelt en ze knappen uit elkaar als ik ze aan heb :(
Alleen een elle'tje is zo lang dat m'n halve been eronder zit. FCK
Strak of sloeber.. Dan maar strak :D

1m81 70kg jij wel :haha: zeker gstar of een of ander kindermerk .

te moe om een been training te doen, dan volgende week maar. Als ik dat morgen ga doen en als ik een feest smiddags heb waar je gaat stampen is ook niet bepaald goed voor het herstel :P

Niet constant, maar het is goed om eens de tijd te nemen en om erbij stil te staan als het leven zo ''k*t'' is omdat je je bestelling niet op tijd binnen krijgt :D

Verder zou ik het, als ik plotseling het geld had, nooit aan een goed doel geven maar er zelf iets mee ondernemen voor de mensen zelf. Zo weet je dat het geld ook daadwerkelijk goed besteed wordt.
Begrijp je wel :p
Welja, ik zou veel weg schenken aan een doel waarvan ik ook effectief weet wat ermee gebeurd. :)

:roflol: Jaaa ik ook, als ik ooit miljoenen verdien gaat zeker bijna alles naar goede doelen :trollface: Laat mij maar lekker egoïstisch zijn dan:)

En waarom zou je dat doen? Tuurlijk als je hard hebt gewerkt kan je altijd die mooie auto kopen of dat zwembad of wat niet. Maar om nu echt niks te schenken aan goeie doelen ofzoiets..
Als je op deze aardbol geen mensen helpt ben je IMO nutteloos, maar dat is mijn kijk op het leven maar.

Keanu Reeves heeft bijvoorbeeld 75% van zijn winst van de matrix weggeschonken, gewoon omat hij toch al rijk is.

GOEDE REACTIE.....:bow:
nu ik dit zo zie ga ik nooit meer wat in dit topic posten!!
en voor degene die dat wel doen......eigenlijk hebben we niks te zeuren!!!

sommige mensen hier zijn net zo skinny. Dus die hebben wel wat te zeiken :roflol:

Ik moet een naam in hebreeuwse tekens verwerken in een tattoo maar vind geen site die dat doet. Potverdomme.

De naam is Sippora :P

Gelukkig staat die naam in het 2e boek Exodus in de bijbel, dus ga even een versie hebreeuws zoeken met engelse vertaling ernaast. Toch thx doll!

volgens mij heb ik het gevonden. Is dit het niet?

Zipporah or Tzipora (Hebrew: צִפּוֹרָה , Standard Ẓippora Tiberian Ṣippôrāh

Zipporah a female bird. Reuel's daughter, who became the wife of Moses (Ex. 2:21). In consequence of the event recorded in Ex. 4:24-26, she and her two sons, Gershom and Eliezer, when so far on the way with Moses toward Egypt, were sent back by him to her own kinsfolk, the Midianites, with whom they sojourned till Moses afterwards joined them (18:2-6)

en zo spel je het :cool:

hé reesj wav pé tsadie

denk ik :roflol:

Laatst bewerkt:
Ziet er niet uit man, wie gaat dat nou laten tatoeëren xD

volgens mij heb ik het gevonden. Is dit het niet?

Zipporah or Tzipora (Hebrew: צִפּוֹרָה , Standard Ẓippora Tiberian Ṣippôrāh

Zipporah a female bird. Reuel's daughter, who became the wife of Moses (Ex. 2:21). In consequence of the event recorded in Ex. 4:24-26, she and her two sons, Gershom and Eliezer, when so far on the way with Moses toward Egypt, were sent back by him to her own kinsfolk, the Midianites, with whom they sojourned till Moses afterwards joined them (18:2-6)

en zo spel je het :cool:

hé reesj wav pé tsadie

denk ik :roflol:

Ik had net hetzelfde gevonden via rechtstreekse vertaling van de bijbel, dus yay! :D Thx!

Al een week ziekjes :(.

Vandaag om 7:00 uur opgestaan voor een controle bij de tandarts. Half uurtje rijden naar de tandarts. Eenmaal daar aangekomen komen we erachter dat de afspraak op de 27e staat. FUUAAARK!! niks voor niks zooo vroeg opgestaan. Bleek dat ik niet goed op de datum heb gekeken bij het maken van de afspraak via internet. *facepalm*

Vandaag om 7:00 uur opgestaan voor een controle bij de tandarts. Half uurtje rijden naar de tandarts. Eenmaal daar aangekomen komen we erachter dat de afspraak op de 27e staat. FUUAAARK!! niks voor niks zooo vroeg opgestaan. Bleek dat ik niet goed op de datum heb gekeken bij het maken van de afspraak via internet. *facepalm*

Je verdiende loon, ik las dat je die afspraak had gisteren, ben daarop dwangmatig gaan denken en heb daarom constant van 3 tot 7 naar mn klok gekeken. Heb dus door jou amper een oog dicht gedaan.

woensdag 2 verstandskiezen eruit, nou al 2 dagen een joebel van een gezwel op mijn kaak :(

wel lijk ik nou aan 1 kant van mijn gezicht super alpha :trollface:

Terug
Naar boven