Paris
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 455
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 55kg
- Vetpercentage
- 22%
is er een plek over op je lichaam op nog wat te zetten?
Euh ja. Dit is niet voor mij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is er een plek over op je lichaam op nog wat te zetten?
Je verdiende loon, ik las dat je die afspraak had gisteren, ben daarop dwangmatig gaan denken en heb daarom constant van 3 tot 7 naar mn klok gekeken. Heb dus door jou amper een oog dicht gedaan.

hoezo? jij hebt toch geen afspraak om 7 uur, waarom zou je dan voor hem steeds op je klok kijken?
Trouwens, ik heb morgen een afspraak om half 7 's ochtends, heb ik nu ook jouw nacht al verpest![]()
ik heb al een benzoverslaving in het verleden gehad, wil ik niet meer terug.
Je kunt het ook bewaren voor momenten dat je uitzonderlijk onrustig bent. Elke nacht standaard 1 nemen raad ik ook niet aan.
nee idd, er zit geen logica in. En toch gebeurt het, moest ik kunnen kiezen had ik wel willen slapen. Het zit gewoon in mn kop.
Ik schrik bijvoorbeeld wakker dat ik de straatnaam van mijn eigen tandarts niet meer weet. Opzoeken op internet!
Dan dat er hier steeds een auto passeert rond 6 uur om lichten winkel aan te zetten, dus ik zou me daarop kunnen baseren om op te staan.
Dan over de whitening paste die je tanden kan witmaken die ik op 9lives heb gezien, maar zou die niet schadelijk zijn voor tanden. Ff kijken of ik niet te laat ben. Oh ja ik moet eigenlijk niet.
En zo gaat dat maar door.
Jij vind het leuk, ik niet. Heb al 2 dagen niet meer degelijk geslapen.
Met geld help je de beschaving op aarde nou niet direct. Moet je eens zien hoeveel geld daadwerkelijk efficiënt besteed wordt. Dit percentage is echt schrikbarend laag. Ik zou van m'n geld lekker luxe leven met een huis binnen proportie, leuke voertuigen en de rest lekker investeren ofzoBegrijp je wel
Welja, ik zou veel weg schenken aan een doel waarvan ik ook effectief weet wat ermee gebeurd.
En waarom zou je dat doen? Tuurlijk als je hard hebt gewerkt kan je altijd die mooie auto kopen of dat zwembad of wat niet. Maar om nu echt niks te schenken aan goeie doelen ofzoiets..
Als je op deze aardbol geen mensen helpt ben je IMO nutteloos, maar dat is mijn kijk op het leven maar.
Keanu Reeves heeft bijvoorbeeld 75% van zijn winst van de matrix weggeschonken, gewoon omat hij toch al rijk is.

Als je gewoon je baard laat groeien als een echte man hebt je dat probleem niet![]()
![]()
Zou ik ook zeggen als ik nog nooit een b*ch had gehad.