Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het liefst zou ik 'm doodslaan.. Zeker aangezien die me ma allemaal gouden bergen beloofd maar er niks van waar maakt en intussen nog 'veilig' thuis zit bij z'n vrouw. (die ook doet of d'r neus bloed)
Tegen mensen heeft gezegd dat me ma hem verkiest boven mij en me 2 broertjes en heeft geprobeerd om me ma zover te krijgen ons te verlaten.
Vindt het zeer moeilijk om ermee om te gaan, maar ben voor mezelf goed wezen nadenken. Want wat heb ik eraan als ik hem mishandel/ernstig mishandel?
Aangifte voor poging tot doodslag wordt het dan om z'n minst.
Ik wil heel graag een andere baan hebben en ik weet voor de volle 100% dat ik die baan en betere toekomst op me buik kan schrijven, wanneer ik zoiets tegen me heb.
Mijn wraak komt nog wel en die zal zoet zijn. Er speelt namelijk toch nog teveel om dit allemaal los te kunnen laten.![]()
hier ook continuLastige situatie broeder.Het liefst zou ik 'm doodslaan.. Zeker aangezien die me ma allemaal gouden bergen beloofd maar er niks van waar maakt en intussen nog 'veilig' thuis zit bij z'n vrouw. (die ook doet of d'r neus bloed)
Tegen mensen heeft gezegd dat me ma hem verkiest boven mij en me 2 broertjes en heeft geprobeerd om me ma zover te krijgen ons te verlaten.
Vindt het zeer moeilijk om ermee om te gaan, maar ben voor mezelf goed wezen nadenken. Want wat heb ik eraan als ik hem mishandel/ernstig mishandel?
Aangifte voor poging tot doodslag wordt het dan om z'n minst.
Ik wil heel graag een andere baan hebben en ik weet voor de volle 100% dat ik die baan en betere toekomst op me buik kan schrijven, wanneer ik zoiets tegen me heb.
Mijn wraak komt nog wel en die zal zoet zijn. Er speelt namelijk toch nog teveel om dit allemaal los te kunnen laten.![]()

Hmm moet wel een lastige situatie zijn. Ik zelf zal het niet kunnen begrijpen hoe dat zou voelen, zou het ook zeker niet mee willen maken. Maar hoe gaat het dan verder?

Fuuck een meisjr blijft na de stad bij me slapen maar ik wil haar eigenlijk helemaal niet in me buurt hebben....ik ga denk meteen in slaap vallen hehe. hopelokk kan ik nog een andere regelen dan ga ik daar slapen en doe ik gewoon alsof ik dronken vriend maar huis moest brengen.
Uhm ik heb al lang geleden afgesproken en geen zin in gezeik. + leuk backup plan heb ik iemand die morgen ontbijt voor me maakt

Uhm ik heb al lang geleden afgesproken en geen zin in gezeik. + leuk backup plan heb ik iemand die morgen ontbijt voor me maakt
en alle vrouwen zijn sl*tten dus behandel ik ze ook zo![]()

Lol jij bent gewoon te naief. heb al aardig wat meisjes laten vreemdgaan door mij. Meeste zijn niet te vertrouwen en/of hebben een beta vriendSuwardi is vroeger ook als hoertje behandeld door vrouwenHij wil nu even z'n revenge nemen ...
Lol jij bent gewoon te naief. heb al aardig wat meisjes laten vreemdgaan door mij. Meeste zijn niet te vertrouwen en/of hebben een beta vriend
en ja meisjes hebbn me ook wel eens gebruikt voor coïtus maar dat is altijd wederzijds dan
Dat zal vast wel .. mjah heb 2 relaties van 1,5 jaar gehad
Dus heb weinig gesnoept in die tijd 
Oh ik bedoelde niet per se dat ik vaak coïtus heb hoor. Ik ben daarnaast pas op me 19 ontmaagd haha. Ik kan nooit het juiste meisje vinden voor een relatie...meeste zijn onzelfstandig of dom of verwendOk maat, je zal er waarschijnlijk meer hebben gebatst dan mijDat zal vast wel .. mjah heb 2 relaties van 1,5 jaar gehad
Dus heb weinig gesnoept in die tijd
![]()
Wie komt mijn rug even amputeren... Gaat nergens meer over pff.
Oh ik bedoelde niet per se dat ik vaak coïtus heb hoor. Ik ben daarnaast pas op me 19 ontmaagd haha. Ik kan nooit het juiste meisje vinden voor een relatie...meeste zijn onzelfstandig of dom of verwend