- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Klopt, want met een IQ van 138 ben je hoogbegaafd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dankzij deze post
al heel de nacht in dwangdenken geraakt.
ik geloof er niet in, ik bezie het als een samenspel van hormonen, ms is het daarom dat ik al meer 2 jaar nog niks voor een meid gevoeld heb buiten coïtusual attraction?
Maar het is ook niets anders dan een chemische reactie van hormonen.
Het leven is ook niets anders dan eten slapen en voortplanten, alle gevoelens en emoties zijn er alleen maar zodat we die 3 dingen blijven doen.
srs? ik heb 141
---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 10:43 ----------
Dang perfect in every way guys

Raar dat ik het nooit heb kunnen opmaken uit je posts![]()
Hier nog 1. Doe ik niet meer..Catabool weekend, leuk, gezellig, maar toch, catabool..![]()

Bont en blauw zijn
Dacht gisteravond in hero-mode wel even 4 gasten kapot te beuken, liep iets anders af
Damned alcohol![]()

Motivatie even kwijt om te trainen, mede door het k*t weer en k*t sfeer die er bij mij al een paar dagen hangt.
Gas hendel kapot? dafuq, hoe kan dat opeens dan?trolol gas hendel opeens kapot tijdens scooter rijden fuuuuu
kan niet trainen vandaag
Motivatie even kwijt om te trainen, mede door het k*t weer en k*t sfeer die er bij mij al een paar dagen hangt.
Deal with it bro. In dit huis hangt al 10 jaar een k*tsfeer.
Gas hendel kapot? dafuq, hoe kan dat opeens dan?
Pak de fiets en ga trainen heb je meteen cardio gedaan voor de rest van de maand.
+1, was net nog raak hier.
Hehe, wat doe jij voor maffe dingen de laatste tijd? Denkt ie eventjes 4 mannetjes te rammen #bruce Lee.Bont en blauw zijn
Dacht gisteravond in hero-mode wel even 4 gasten kapot te beuken, liep iets anders af
Damned alcohol![]()
(verhaal via PM mag ook) 
Damnit! Dit is echt verschrikkelijk om zo te leven met je ouders.Trainen is juist het gene wat helpt om eraan te ontsnappen. M'n pa heeft maanden lang een ander wijf lopen nken. Sinds ik daarachter ben kan ik m'n pa niet uitstaan. Jaartje geleden heb ik m'n moeder ook betrapt toen ze de buurman aan het aflebberen was. Ouders zijn nog bij elkaar, maar m'n ma is is dr opleiding aan het afronden en ik weet zeker dat ze daarna foetsie gaat. Gewoon het feit om ze bij elkaar te zien maakt me ziek. Daarbij loop ik nog steeds rond met het geheim dat m'n ma ook vreemd is gegaan, want dat weten beide m'n broer en m'n vader nog niet.

training ging ****ed upnooit zo moe geweest
heb wel de side raises volledig uit kunnen voeren![]()

Nope,nope,nope,nopeIk las net nog een oud topic van je dat je altijd moe bent.
Gebruik je medicijnen? Diabetes, pfeiffer, slaapritme...