Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

dankzij deze post

al heel de nacht in dwangdenken geraakt.

ik geloof er niet in, ik bezie het als een samenspel van hormonen, ms is het daarom dat ik al meer 2 jaar nog niks voor een meid gevoeld heb buiten coïtusual attraction?

Maar het is ook niets anders dan een chemische reactie van hormonen.
Het leven is ook niets anders dan eten slapen en voortplanten, alle gevoelens en emoties zijn er alleen maar zodat we die 3 dingen blijven doen.

Mooi samengevat haatbaardje, is toch ook helemaal niks mis mee! Het gaat pas mis als mensen denk dat er een speciaal pad voor ze uitgestippeld is.

trolol gas hendel opeens kapot tijdens scooter rijden fuuuuu
kan niet trainen vandaag

Hele dag werken en ben vergeten deo op te doen :fuu:

Catabool weekend, leuk, gezellig, maar toch, catabool..:(

Bont en blauw zijn :p

Dacht gisteravond in hero-mode wel even 4 gasten kapot te beuken, liep iets anders af :p

Damned alcohol :D

Motivatie even kwijt om te trainen, mede door het k*t weer en k*t sfeer die er bij mij al een paar dagen hangt.

trolol gas hendel opeens kapot tijdens scooter rijden fuuuuu
kan niet trainen vandaag
Gas hendel kapot? dafuq, hoe kan dat opeens dan?
Pak de fiets en ga trainen heb je meteen cardio gedaan voor de rest van de maand.

Motivatie even kwijt om te trainen, mede door het k*t weer en k*t sfeer die er bij mij al een paar dagen hangt.

Deal with it bro. In dit huis hangt al 10 jaar een k*tsfeer.

+1, was net nog raak hier.

Gas hendel kapot? dafuq, hoe kan dat opeens dan?
Pak de fiets en ga trainen heb je meteen cardio gedaan voor de rest van de maand.

+1, was net nog raak hier.

Trainen is juist het gene wat helpt om eraan te ontsnappen. M'n pa heeft maanden lang een ander wijf lopen nken. Sinds ik daarachter ben kan ik m'n pa niet uitstaan. Jaartje geleden heb ik m'n moeder ook betrapt toen ze de buurman aan het aflebberen was. Ouders zijn nog bij elkaar, maar m'n ma is is dr opleiding aan het afronden en ik weet zeker dat ze daarna foetsie gaat. Gewoon het feit om ze bij elkaar te zien maakt me ziek. Daarbij loop ik nog steeds rond met het geheim dat m'n ma ook vreemd is gegaan, want dat weten beide m'n broer en m'n vader nog niet.

Bont en blauw zijn :p

Dacht gisteravond in hero-mode wel even 4 gasten kapot te beuken, liep iets anders af :p

Damned alcohol :D
Hehe, wat doe jij voor maffe dingen de laatste tijd? Denkt ie eventjes 4 mannetjes te rammen #bruce Lee. :p (verhaal via PM mag ook) :p

Trainen is juist het gene wat helpt om eraan te ontsnappen. M'n pa heeft maanden lang een ander wijf lopen nken. Sinds ik daarachter ben kan ik m'n pa niet uitstaan. Jaartje geleden heb ik m'n moeder ook betrapt toen ze de buurman aan het aflebberen was. Ouders zijn nog bij elkaar, maar m'n ma is is dr opleiding aan het afronden en ik weet zeker dat ze daarna foetsie gaat. Gewoon het feit om ze bij elkaar te zien maakt me ziek. Daarbij loop ik nog steeds rond met het geheim dat m'n ma ook vreemd is gegaan, want dat weten beide m'n broer en m'n vader nog niet.
Damnit! Dit is echt verschrikkelijk om zo te leven met je ouders.

En ze slapen nog wel met elkaar in bed?
Sterkte bro. ;)

training ging ****ed up :roflol: nooit zo moe geweest

heb wel de side raises volledig uit kunnen voeren :sd:

Ik las net nog een oud topic van je dat je altijd moe bent. :roflol:
Gebruik je medicijnen? Diabetes, pfeiffer, slaapritme...
Nope,nope,nope,nope :(

2x bloed laten testen, ikzelf denk dat mn lichaam niet hersteld door de trainingen en daardoor ik vaak moe ben, maybe laag test ofzo? pfeiffer etc alles getest en kwam negatief

fml

Alleen vermoeidheid? en jack wat is daar zo grappig aan?

Terug
Naar boven