MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

zwakte of gevoel te weinig geslapen te hebben/ graag terug in je bed willen kruipen?

Geen ruk te doen ... k*t weekend tot nu toe ..

Spierpijn, gehele borst tot aan schouders doen pijn.

als je zo reageert met 'totaal geen slaap' wek je de indruk te willen anticiperen op eventuele aantijgingen zoals te weinig slaap of een psychische oorzaak. Dat is totaal niet nodig, ook bepaalde vitamine- en mineralentekorten kunnen dat slaperig gevoel veroorzaken. Overigens is het bij mij ook de zwakte en helemaal geen slaperig gevoel(tenzij ik gewoon eens niet ben uitgeslapen) maar dat volledig terzijde. Heb je je ijzer ferritine al eens laten nakijken? Ik heb de bloeduitslagen in je topic gezien en zag dat er niet tussen staan. Dit zijn jouw ijzer voorraden in lever en ruggenmerg en geven een beter beeld weer dan je ijzer status in jouw bloed.

Trainen is juist het gene wat helpt om eraan te ontsnappen. M'n pa heeft maanden lang een ander wijf lopen nken. Sinds ik daarachter ben kan ik m'n pa niet uitstaan. Jaartje geleden heb ik m'n moeder ook betrapt toen ze de buurman aan het aflebberen was. Ouders zijn nog bij elkaar, maar m'n ma is is dr opleiding aan het afronden en ik weet zeker dat ze daarna foetsie gaat. Gewoon het feit om ze bij elkaar te zien maakt me ziek. Daarbij loop ik nog steeds rond met het geheim dat m'n ma ook vreemd is gegaan, want dat weten beide m'n broer en m'n vader nog niet.

Fakked up bro.. Mijn ouders zijn afgelopen zomer gescheiden, na 25jaar samen zijn. Ma is vreemdgegaan met de overbuurman.. kk cheap. :rolleyes:

K*t periode die gehele zomer en neem maar van mij aan dat de periode daarna net zo verrot en k*t is wanneer dat soort dingen in het spel zijn.

Sterkte bro met de situatie..

Danm dan heb ik het nog relatief goed hier thuis. Soms kucht mijn ma wel eens, wat ook best storend kan zijn en dan zeg ik dat ze haar bek maar eens moet houden.

Fakked up bro.. Mijn ouders zijn afgelopen zomer gescheiden, na 25jaar samen zijn. Ma is vreemdgegaan met de overbuurman.. kk cheap. :rolleyes:

K*t periode die gehele zomer en neem maar van mij aan dat de periode daarna net zo verrot en k*t is wanneer dat soort dingen in het spel zijn.

En jij hebt zijn gebit wel bewerkt hoop ik? :)

krijgt die celstraf van

---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 19:19 ----------

als je zo reageert met 'totaal geen slaap' wek je de indruk te willen anticiperen op eventuele aantijgingen zoals te weinig slaap of een psychische oorzaak. Dat is totaal niet nodig, ook bepaalde vitamine- en mineralentekorten kunnen dat slaperig gevoel veroorzaken. Overigens is het bij mij ook de zwakte en helemaal geen slaperig gevoel(tenzij ik gewoon eens niet ben uitgeslapen) maar dat volledig terzijde. Heb je je ijzer ferritine al eens laten nakijken? Ik heb de bloeduitslagen in je topic gezien en zag dat er niet tussen staan. Dit zijn jouw ijzer voorraden in lever en ruggenmerg en geven een beter beeld weer dan je ijzer status in jouw bloed.
Is ijzer Ferritine? staat er ook bij mn bloedwerk 41 ug/L

Het is hier wel wat gekalmeerd. Een buitenstaander zal niet veel vreemds merken aan onze gezinssituatie. Maar ja, relatie met m'n pa is gewoon ****ed up omdat ik hem het liefst nog op z'n bek timmer. Met m'n ma is die wel ok, haar vreemdgaan kan ik ook wel accepteren om meerdere redenen (o.a. m'n pa was in die tijd echt idioot bezig). Maar er is gewoon altijd onzekerheid omdat de hele relatie tussen m'n ouders ****ing fake is. Ik ben blij als ze uit elkaar gaan.

Maar thanks man, hopelijk ben jij er ook goed doorheen gekomen ;)

Het liefst zou ik 'm doodslaan.. Zeker aangezien die me ma allemaal gouden bergen beloofd maar er niks van waar maakt en intussen nog 'veilig' thuis zit bij z'n vrouw. (die ook doet of d'r neus bloed???)

Tegen mensen heeft gezegd dat me ma hem verkiest boven mij en me 2 broertjes en heeft geprobeerd om me ma zover te krijgen ons te verlaten.

Vindt het zeer moeilijk om ermee om te gaan, maar ben voor mezelf goed wezen nadenken. Want wat heb ik eraan als ik hem mishandel/ernstig mishandel?
Aangifte voor poging tot doodslag wordt het dan om z'n minst.

Ik wil heel graag een andere baan hebben en ik weet voor de volle 100% dat ik die baan en betere toekomst op me buik kan schrijven, wanneer ik zoiets tegen me heb.

Mijn wraak komt nog wel en die zal zoet zijn. Er speelt namelijk toch nog teveel om dit allemaal los te kunnen laten. ;)

Terug
Naar boven