Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
jah echt overdreven, soms heb ik echt zin in water maar wil het gewoon niet halen lolAlleen vermoeidheid? en jack wat is daar zo grappig aan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jah echt overdreven, soms heb ik echt zin in water maar wil het gewoon niet halen lolAlleen vermoeidheid? en jack wat is daar zo grappig aan?
Nope,nope,nope,nope
2x bloed laten testen, ikzelf denk dat mn lichaam niet hersteld door de trainingen en daardoor ik vaak moe ben, maybe laag test ofzo? pfeiffer etc alles getest en kwam negatief
fml
zwakte, totaal geen slaapzwakte of gevoel te weinig geslapen te hebben/ graag terug in je bed willen kruipen?
Alleen vermoeidheid? en jack wat is daar zo grappig aan?

laat je test etc even testenEn ik heb er zelf ook vaak last van, dus we lachen samen.![]()
nee
Trainen is juist het gene wat helpt om eraan te ontsnappen. M'n pa heeft maanden lang een ander wijf lopen nken. Sinds ik daarachter ben kan ik m'n pa niet uitstaan. Jaartje geleden heb ik m'n moeder ook betrapt toen ze de buurman aan het aflebberen was. Ouders zijn nog bij elkaar, maar m'n ma is is dr opleiding aan het afronden en ik weet zeker dat ze daarna foetsie gaat. Gewoon het feit om ze bij elkaar te zien maakt me ziek. Daarbij loop ik nog steeds rond met het geheim dat m'n ma ook vreemd is gegaan, want dat weten beide m'n broer en m'n vader nog niet.

Fakked up bro.. Mijn ouders zijn afgelopen zomer gescheiden, na 25jaar samen zijn. Ma is vreemdgegaan met de overbuurman.. kk cheap.
K*t periode die gehele zomer en neem maar van mij aan dat de periode daarna net zo verrot en k*t is wanneer dat soort dingen in het spel zijn.
Sterkte bro met de situatie..

krijgt die celstraf van
Is ijzer Ferritine? staat er ook bij mn bloedwerk 41 ug/Lals je zo reageert met 'totaal geen slaap' wek je de indruk te willen anticiperen op eventuele aantijgingen zoals te weinig slaap of een psychische oorzaak. Dat is totaal niet nodig, ook bepaalde vitamine- en mineralentekorten kunnen dat slaperig gevoel veroorzaken. Overigens is het bij mij ook de zwakte en helemaal geen slaperig gevoel(tenzij ik gewoon eens niet ben uitgeslapen) maar dat volledig terzijde. Heb je je ijzer ferritine al eens laten nakijken? Ik heb de bloeduitslagen in je topic gezien en zag dat er niet tussen staan. Dit zijn jouw ijzer voorraden in lever en ruggenmerg en geven een beter beeld weer dan je ijzer status in jouw bloed.
Fakked up bro.. Mijn ouders zijn afgelopen zomer gescheiden, na 25jaar samen zijn. Ma is vreemdgegaan met de overbuurman.. kk cheap.
K*t periode die gehele zomer en neem maar van mij aan dat de periode daarna net zo verrot en k*t is wanneer dat soort dingen in het spel zijn.
Sterkte bro met de situatie..

krijgt die celstraf van
---------- Post toegevoegd Sat 14 Jul 2012 om 19:19 ----------
Is ijzer Ferritine? staat er ook bij mn bloedwerk 41 ug/L
)