Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

zonde zonde zonde man

Onverwacht ziekenhuis bezoek met m'n vrouwtje, waarschijnlijk een blaas/nierbekontsteking.

Balen man, succes voor je dame!

:dunno:
Ader op biceps begint door te komen en ik zag vanmorgen tijdens het tandenbpoetsen een blauwe lijn op mijn schouders. Zal wel een procentje of 12-13 zijn denk ik. Ervoor zat ik op 14% volgens 4-punt meting, maar volgens mij zat ik wel wat hoger. Laatst gemeten was 12.9% @85.2kg

Ik haat blessures!!!!!!!

Blessures zijn een b*ch haha, succes!

Wat mijn dag verpest zijn die godsgruwelijke irritante k*t reclame's voor een liedje op youtube.

puist die echt precies in het midden van men voorhoofd zit. Ben erachter dat de syntha6 RTD whey niet voor mij is, morgen me maat maar is blij maken

Thanks dre dan hoef ik het niet meer uit te leggen:-)

Eerst helemaal de vinkentering in gescholden door een of andere hoge pief :mad:

Meneer biedt zijn "welgemeende" excuses aan en me werknemer vind het weer best :fire:

Dan bel me bedrijf inene op dat ze een foutje hebben gemaakt wat mij 10 uur werk kost?!

En als ik het daar niet mee eens ben "mag" ( met godsgratie denk ik ) ik over 2 weken met de manager spreken zodra die terug is van vakantie :fire:

MIJN DAG IS GEWOON ECHT VERNEUKT!

Ik kan nogsteeds niet normaal de trap af door de spierpijn in me poten :fuu:

2 maanden geen schouders getraind vanwege blessure. Bij elke oefening schouders zoveel mogelijk ontlast, zodat het toch redelijk kon herstellen. Ging vandaag weer eens schouders doen omdat ik er al een maand geen last meer van had. Gelijk weer ****ing steken! Achteraf zeurende pijn, potverdomme. Ben er helemaal klaar mee.

2 maanden geen schouders getraind vanwege blessure. Bij elke oefening schouders zoveel mogelijk ontlast, zodat het toch redelijk kon herstellen. Ging vandaag weer eens schouders doen omdat ik er al een maand geen last meer van had. Gelijk weer ****ing steken! Achteraf zeurende pijn, potverdomme. Ben er helemaal klaar mee.

zelfde gehad, blessure in schouder is echt k*t

Met zo'n houten stok ronddraaien helpt ;).
Had anders ook altijd last van voorkant schouders, nu nooit meer :).
Al kan dat komen omdat ik echt specifieke oefeningen zoals front raises gewoon niet meer doe, je pakt ze toch genoeg mee ;).

Eerst helemaal de vinkentering in gescholden door een of andere hoge pief :mad:

Meneer biedt zijn "welgemeende" excuses aan en me werknemer vind het weer best :fire:

Dan bel me bedrijf inene op dat ze een foutje hebben gemaakt wat mij 10 uur werk kost?!

En als ik het daar niet mee eens ben "mag" ( met godsgratie denk ik ) ik over 2 weken met de manager spreken zodra die terug is van vakantie :fire:

MIJN DAG IS GEWOON ECHT VERNEUKT!

Gaat lekker daar op je werk

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jul 2012 om 14:09 ----------

poor guy :sad: sterkte man

Zit er echt overna te denken of anders werk te vinden ( woon wel op mezelf dus zal wel moeten ) of gewoon te gaan teren :P ben er echt ff helemaal klaar mee!

Gelukkig ga ik in september weer naar school 1,5 dag pw en ga ik dus ook wat minder werken hopelijk wat minder frustraties :o

Ugh wat een k*tsfeer hier, samenleven met een mentaal geretardeerde.

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jul 2012 om 19:15 ----------

Zit er echt overna te denken of anders werk te vinden ( woon wel op mezelf dus zal wel moeten ) of gewoon te gaan teren :P ben er echt ff helemaal klaar mee!

Gelukkig ga ik in september weer naar school 1,5 dag pw en ga ik dus ook wat minder werken hopelijk wat minder frustraties :o

Ben je niet on ofzo? dan begint menselijk k*tgedrag meer op te vallen en irriteren :D

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jul 2012 om 19:16 ----------

Hoop het ook voor je man.

Moet gvd 5 km fietsen om te kunnen zuipen vanavond... FML

Slecht: vaders business is officieel stopgezet vandaag. No more money voor paar Japanezen aan te schrijven. Cash was al tijden aan het minderen dus meh.

Goed: proberen terug in de bewaking te geraken voor nog 1 jaartje.

Laatst bewerkt:
****ing hallucineren, waarom nu weer?

Terug
Naar boven