- Waardering
- 1.291
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onverwacht ziekenhuis bezoek met m'n vrouwtje, waarschijnlijk een blaas/nierbekontsteking.
Ader op biceps begint door te komen en ik zag vanmorgen tijdens het tandenbpoetsen een blauwe lijn op mijn schouders. Zal wel een procentje of 12-13 zijn denk ik. Ervoor zat ik op 14% volgens 4-punt meting, maar volgens mij zat ik wel wat hoger. Laatst gemeten was 12.9% @85.2kg
Ik haat blessures!!!!!!!
Balen man, succes voor je dame!
Blessures zijn een b*ch haha, succes!
Wat mijn dag verpest zijn die godsgruwelijke irritante k*t reclame's voor een liedje op youtube.

Thanks dre dan hoef ik het niet meer uit te leggen:-)

2 maanden geen schouders getraind vanwege blessure. Bij elke oefening schouders zoveel mogelijk ontlast, zodat het toch redelijk kon herstellen. Ging vandaag weer eens schouders doen omdat ik er al een maand geen last meer van had. Gelijk weer ****ing steken! Achteraf zeurende pijn, potverdomme. Ben er helemaal klaar mee.
2 maanden geen schouders getraind vanwege blessure. Bij elke oefening schouders zoveel mogelijk ontlast, zodat het toch redelijk kon herstellen. Ging vandaag weer eens schouders doen omdat ik er al een maand geen last meer van had. Gelijk weer ****ing steken! Achteraf zeurende pijn, potverdomme. Ben er helemaal klaar mee.
.
.
.Eerst helemaal de vinkentering in gescholden door een of andere hoge pief![]()
Meneer biedt zijn "welgemeende" excuses aan en me werknemer vind het weer best![]()
Dan bel me bedrijf inene op dat ze een foutje hebben gemaakt wat mij 10 uur werk kost?!
En als ik het daar niet mee eens ben "mag" ( met godsgratie denk ik ) ik over 2 weken met de manager spreken zodra die terug is van vakantie![]()
MIJN DAG IS GEWOON ECHT VERNEUKT!
sterkte manZit er echt overna te denken of anders werk te vinden ( woon wel op mezelf dus zal wel moeten ) of gewoon te gaan teren
ben er echt ff helemaal klaar mee!
Zit er echt overna te denken of anders werk te vinden ( woon wel op mezelf dus zal wel moeten ) of gewoon te gaan terenben er echt ff helemaal klaar mee!
Gelukkig ga ik in september weer naar school 1,5 dag pw en ga ik dus ook wat minder werken hopelijk wat minder frustraties![]()

Ik denk dat je beter kunt slapen.