MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vanavond stond Nijmegen op de planning, bish zit te janken dat er geen slaapplek meer is. Geen zin om alleen terug te gaan met trein en alleen taxi te gaan betalen.

Afspraken van niks, meteen op d'r plaats gezet achterlijke t*fus snol.

schijterij, al 5x deze ochtend gaan spetteren op de pot :(

FAK! die tiramisu en halve boeren appeltaartje is niet goed gevallen als ontbijt :(

:sad:

i6ibkn.jpg

Golfje wat ik wilde kopen blijkt een kapotte turbo te hebben.

:fuu:

wou net triceps trainen, focking steek opeens in me elleboog bij de 2e oefening. Toen maar naar huis gegaan :mad:

Mijn auti trainingsmaatje die constant alles verkeerd doet en dan zegt dat mijn techniek k*t is. Hij weet geen eens wat een barbell curl is, vraagt of het onderhands of bovenhands moet, voelt schouderoefeningen niet in zijn schouder, echt wazig. Even rage op 'm gehad in de gym, ktxkdkyrdcnkykrdx

Onverwacht ziekenhuis bezoek met m'n vrouwtje, waarschijnlijk een blaas/nierbekontsteking.

Ik weeg nog maar 84kg!!!!! In januari was het nog 89-91kg!!!!

35u648.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:dunno:
Ader op biceps begint door te komen en ik zag vanmorgen tijdens het tandenbpoetsen een blauwe lijn op mijn schouders. Zal wel een procentje of 12-13 zijn denk ik. Ervoor zat ik op 14% volgens 4-punt meting, maar volgens mij zat ik wel wat hoger. Laatst gemeten was 12.9% @85.2kg

Ik haat blessures!!!!!!!

Terug
Naar boven