Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

moet morgen om 6u opstaan om te gaan werken :sad:

Normaal moest ik niet werken, maar de vader van een collega van mij ligt op sterven. Ik kon moeilijk zeggen dat ik niet kan omdat ik normaal op café zou gaan :o

moet morgen om 6u opstaan om te gaan werken :sad:

Normaal moest ik niet werken, maar de vader van een collega van mij ligt op sterven. Ik kon moeilijk zeggen dat ik niet kan omdat ik normaal op café zou gaan :o

That's life. Het is toch leuk als iemand op jou kan rekenen & omgekeerd.

That's life. Het is toch leuk als iemand op jou kan rekenen & omgekeerd.

Ik vind het niet erg om haar te vervangen, ik had er gewoon niet op gerekend. Vandaag al 10u moeten werken met best veel spierpijn in de benen. En morgen om 7u beginnen tot 13u met wrs meer spierpijn. Dat zie ik niet echt zitten :o

Ik vind het niet erg om haar te vervangen, ik had er gewoon niet op gerekend. Vandaag al 10u moeten werken met best veel spierpijn in de benen. En morgen om 7u beginnen tot 13u met wrs meer spierpijn. Dat zie ik niet echt zitten :o

Bekijk het positief, weer wat geld verdienen :D

En deze avond geld uitgespaard en anabool gebleven ;)

Ugh wat een k*tsfeer hier, samenleven met een mentaal geretardeerde.

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jul 2012 om 19:15 ----------

Ben je niet on ofzo? dan begint menselijk k*tgedrag meer op te vallen en irriteren :D

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jul 2012 om 19:16 ----------m

Hoop het ook voor je man.

Dat is het erg ben nogsteeds natty.... Dit is gewoon mijn eigen flipheid...

Ik kan gewoon roidragen zonder roids :p. ( kheb ook adhd btw :D )

Wel lekker weekend nu dus fhk me ene job vanaaf werken op een plek waar ik het wel naar me zin heb :D

Moet gvd 5 km fietsen om te kunnen zuipen vanavond... FML

ik fiets elk weekend 20min heen en 20min terug om te kunnen zuipen met maten,, aansteller.

OT begin rare dromen te krijgen hahaha

droomde dat ik gestoken was daar zon steekvlieg( van die jeukbulten) ik geirriteerd kon niet meer slapen, beetje op facebook k*tten. word ik vanmorgen wakker.. zit er helemaal geen muggebult

Dat is het erg ben nogsteeds natty.... Dit is gewoon mijn eigen flipheid...

Ik kan gewoon roidragen zonder roids :p. ( kheb ook adhd btw :D )

Wel lekker weekend nu dus fhk me ene job vanaaf werken op een plek waar ik het wel naar me zin heb :D

tot vanavond bro, ik ben wss niet meer 100% tegen die tijd en je moet me vergeven als ik je ga knuffelen

no homo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

280hy1f.jpg

+1

In mijn geval was ik lekker een stukje aan het joggen en mijn linker knie deed wel een beetje zeer, maar hij hield zich in.. totdat ik een boomwortel op het pad over het hoofd zag (tot 3 keer toe) ......Geez....

lol haaii al die pickup emails..

Hoeveel meiden heb je al gehad

0

fking srs. :P

Haha, achja. Je bent er tenminste mee bezig toch. :p

hmmnja niet echt, kijk die vids meer omdat ik ze interessant vind.

Een of andere asociale buitenlander in zijn trainingspakkie die geen manieren heeft om mensen eerst uit de trein te laten stappen en mij dus terug naar binnen duwde waarom ik mijn elleboog opzij duw.

Vervolgens begint hij als een of andere mong**l keihard ''eyy kom dan'' te roepen en wilt hij achter mij aan komen en ''mijn kleine handjes breken'' als ik hem al weglopend aankijk.

Denk dat ze bij de inburgeringscursus ook eens manieren moeten aanleren bij dat mong*len volk.

Nu al de zoveelste keer dat ik een verjaardag van een vriend moet missen omdat ze het een paar dagen van te voren pas aangeven. Ik moet minimaal 2 weken van te voren aangeven op werk dat ik verlof wil.. gaan ze ook nog eens bbqen :mad:

Terug
Naar boven