MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wouww, reed net in de auto, en toen zag ik hem.

Een jongen die ik vroeger (groep 8) ziek erg heb gepest, en heb er al een hele tijd een grudge over... Die jongen is dus zwart, en pestte hem daar onder andere mee, toen ik op m'n 15e bij de appie werkte zag ik hem ook al eens, en kreeg toen als medelijden, hij moest met z'n moeder het goedkoopste uitzoeken en uitrekenen of ze het dan wel haalde, toen de hele dag nog met een k*tgevoel gelopen, uiteindelijk weg geëbd, nu zag ik hem dus weer en heb ik weer zo'n gevoel van: "Tom je bent echt een enorme lul" ...

Dus dat verpestte mijn dag..

Zwaar a-relaxt man, gasten pesten/discrimineren op huidskleur is triest!

Ga eens met 'm in gesprek ...!

hm zoveel negativiteit op dit forum..
Meeste mensen op dit forum zijn denk ik vroeger misbruikt ofzo en uiten hun frustratie op dit forum

Verdomme, ben 310 euro verloren, fuack, gewoon kwijtgeraakt

Geen licht in de sportschool.. overal waxine lichtjes :) Haha, levensgevaarlijk :P

Was het ook wel :) Behalve in de kleedkamer met allemaal mannen in het donker ;)

---------- Post toegevoegd Sun 29 Jul 2012 om 12:43 ----------

OT: Braderie in de stad .. k*t toeristen die alles ophouden ...

Laatst bewerkt:
Je hebt zelf issues man. Dat van nitwit was een duidelijk een grapje :rolleyes:

waarom loop jij de white knight uit te hangen?

vast omdat je nooit booty krijgt.

Ik verdedig toch niemand? zag gewoon in een vrij korte tijd wat gehaat naar de dames van jou :p

OT: te laat op mijn werk.... 12u ipv 9 omdat ik me verslapen had...

Hopen dat ik geen problemen krijg aangezien ik in 6 maanden nu 2x te laat ben geweest en het nogal een big deal is hier :(

Ik verdedig toch niemand? zag gewoon in een vrij korte tijd wat gehaat naar de dames van jou :p

OT: te laat op mijn werk.... 12u ipv 9 omdat ik me verslapen had...

Hopen dat ik geen problemen krijg aangezien ik in 6 maanden nu 2x te laat ben geweest en het nogal een big deal is hier :(

Ik haat op wel meer mensen, maar alleen als het rechtvaardig is. Maar nogmaals nitwit was maar een grapje. Beetje jammer dat er zo'n big deal van gemaakt wordt door white knights :D

Terug
Naar boven