XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

zit te twijfelen of ik zal trainen vandaag... gister zware rugtraing gehad, zelfs me kont doet pijn???

niet zo raar als je gedeadlift hebt. Of misschien een staande bor of hoe die oefening ook noemt. Ja sorry is lang geleden weet je, kan niet alles weten.

DPD, die k*tten leveren NIET op zaterdag , wist ik veel :(

Zucht, gisteren nog gezegd dat het uitzonderlijk gesloten was om 18, zonder dat op voorhand bekend te maken natuurlijk.
Is het vanmiddag ook wel weer niet gesloten zeker :o.
Nu is het de vakantieregeling die ingaat:
Zaterdagmorgen open van 9-13. In de namiddag niet meer open tot 22 augustus en zondag ook niet. Maw al 2 trainingen niet kunnen doen --'

focking slecht geslapen :(

Sollicitatieprocedures :(

Uitgebreid omschrijven waar ik goed in ben en waarom, is juist niet een van m'n talenten.

Wat een rotwerk en er is geen manier om je er makkelijk vanaf te maken.

Sollicitatieprocedures :(

Uitgebreid omschrijven waar ik goed in ben en waarom, is juist niet een van m'n talenten.

Wat een rotwerk en er is geen manier om je er makkelijk vanaf te maken.

Vind ik ook lastig, ook tijdens een sollicitatiegesprek dat ze vragen wat je goede punten zijn en wat je slechte :(

damn, vanmorgen door de zeikende regen ( 5 UUR ) naar het werk gefietst, eerste ander half uur niets kunnen doen, omdat 1 van de tellers kapot was .. had zo lekker kunnen uitslapen

Nu pas thuis, slecht/weinig/niets gegeten op het werk ( Bakje kwark met aardbeien/kersen, en 4 boterhammen met kip ) Heb zo nog een verjaardag :(

Vind ik ook lastig, ook tijdens een sollicitatiegesprek dat ze vragen wat je goede punten zijn en wat je slechte :(
:D Je weet dat die vraag komt, dus kan je gewoon vantevoren wat verzinnen.

Ik geloof mezelf niet eens bij het hele verhaal dat ik nu aan het uittikken ben.
Toevallig sluit ààààààààl m'n ervaring en kennis perfect aan bij wat in de vacature staat. :rolleyes:

:D Je weet dat die vraag komt, dus kan je gewoon vantevoren wat verzinnen.

Ik geloof mezelf niet eens bij het hele verhaal dat ik nu aan het uittikken ben.
Toevallig sluit ààààààààl m'n ervaring en kennis perfect aan bij wat in de vacature staat. :rolleyes:

Als je een rollenspel wilt doen om het te oefenen, i'm in:D

:roflol: en nu een '1' gekregen op één van mijn foto's door wrs een kloon xD

tumblr_lnlwg5afFp1qfhuu5.gif

2-0 verloren tegen AZ. 2 domme goals tegen net terwijl we de match controleerden.

Ik had gisteren 2 energydrankjes en 2 scheppen craze op. Intimidate genomen voor de zekerheid om te slapen. Maar nee hoor..

Ik ga nu de slaap even inhalen, ben gek genoeg nog best fit:o
Heb je geen gewenning van zoveel stims? Als ik bijv 2 dagen noxipro neem voel ik niks meer qua kracht en energie.

wat maakt het nou uit? wrm post je btw je pics :roflol: word eerst een beer en dan pas
Een 4-6 zou ik nog kunnen aannemen, maar een f*cking 1 :roflol:

Het was trouwens een kloon, T heeft het bevestigd.

Waarom? Zodat jullie kunnen zien wat voor een fysiek achter deze naam zit :)
Niet iedereen is hier een e-hero ;)

M'n broer zat te vertellen over zijn chinees liefje en vertelde dat haar ouders een chinees restaurant hebben. Omdat ik wist dat ze een belgische naam heeft dacht ik dat ze zo goed als belg zou zijn met lichte chinese roots of alleen nog maar haar achternaam van chinese afkomst. Met de gedachte in mijn hoofd dat haar grootouders of zo hier zouden zijn geëmigreerd en de progenituur dus allang geassimileerd zou zijn.
Toen hij me dat vertelde verschoot ik daarvan omdat ik niet had verwacht dat ze dus nog effectief zo 'chinese' chinezen zouden zijn zeg maar. :P
Ik wou dus zeggen: is die nog niet geassimileerd. Maar ''versprak'' mij en zei: Is die nog niet geëmigreerd. Moet je denken dat als reactie op 'die hebben een chinees restaurant. :roflol: voelde mij een fukking debiel toen :roflol::roflol:

Terug
Naar boven