- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maagpijn..Om 19.00 at ik pas mijn 2e maaltijd, nergens last van gehad de hele dag...eet ik een paar happen: pijn!!
Ja, dat zal me leren.

Pakketje wordt telkens bij de buren afgeleverd en dat is niet eens zo erg maar die h**ren buren hebben allemaal geen werkende deurbel. Kan je wel op de ramen kloppen maar als ze boven zitten heb je er niks aan. :@
wat zit er in craze wat er niet in noxipro zit dan?Probeer craze maar eens, zieke pomp, ziek veel kracht, zieke beastmode. Lijkt wel of je aan de drugs zit met dat spul
wel zweten als een gek![]()
wat zit er in craze wat er niet in noxipro zit dan?

Probeer craze maar eens, zieke pomp, ziek veel kracht, zieke beastmode. Lijkt wel of je aan de drugs zit met dat spul
wel zweten als een gek![]()
Wouww, reed net in de auto, en toen zag ik hem.
Een jongen die ik vroeger (groep 8) ziek erg heb gepest, en heb er al een hele tijd een grudge over... Die jongen is dus zwart, en pestte hem daar onder andere mee, toen ik op m'n 15e bij de appie werkte zag ik hem ook al eens, en kreeg toen als medelijden, hij moest met z'n moeder het goedkoopste uitzoeken en uitrekenen of ze het dan wel haalde, toen de hele dag nog met een k*tgevoel gelopen, uiteindelijk weg geëbd, nu zag ik hem dus weer en heb ik weer zo'n gevoel van: "Tom je bent echt een enorme lul" ...
Dus dat verpestte mijn dag..
noem jij nitwit dik?
btw voor craze kan je een pot winny kopen man wat een afzetters

Een pot? Voor dat geld heb ik genoeg winny voor drie maanden![]()
neem ik maybe wel als mn gyno weg isWaterp maakte een grapje he toen die zei dat er fijngemalen winny in zat, niet te serieus alles nemen Hoody