MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:roflol: wat is het nu? Niet lekker, of wat poeder dat je proefde? :roflol:

p*ssy! ;)
was van plan om het zelf ook te kopen maar daar zie k nu vanaf. Overigens ben ik idd beetje p*ssy wat smaak betreft, je drinkt het voor het effect, maar als k het vies vind koop k het ook niet :p. Bestel anders eerst wat bij b&f en kies zo'n sample van magnificent, smaken verschillen he:cool:

was van plan om het zelf ook te kopen maar daar zie k nu vanaf. Overigens ben ik idd beetje p*ssy wat smaak betreft, je drinkt het voor het effect, maar als k het vies vind koop k het ook niet :p. Bestel anders eerst wat bij b&f en kies zo'n sample van magnificent, smaken verschillen he:cool:
Ben ik van plan :cool:
Zal wrs wel de crea zijn die je proefde

koop gwn whey en klaar, je hebt niet meer nodig

Zo werken met een crash

koop gwn whey en klaar, je hebt niet meer nodig
Ik betaal liever voor een goede post workout na mijn training dan whey. Eet na je training een kipfilet en je hebt je eiwitten binnen.

Nu alleen nog een pwo kopen :o Als ik terug begin te bulken ga ik het wrs wel doen

Stats: M 1m84 66kg 10%

en dan willen cutten

3cd8a33a.png

http://forum.dutchbodybuilding.com/f183/cardio-voor-ecto-315015/

Lawd, zag het ook al ja, want zn sixpack kwam niet goed door toch? xD

hij wilt dun en gespierd blijven, logische combo :roflol:

hij wil er dun en gespierd uitzien :d

Ik betaal liever voor een goede post workout na mijn training dan whey. Eet na je training een kipfilet en je hebt je eiwitten binnen.

Nu alleen nog een pwo kopen :o Als ik terug begin te bulken ga ik het wrs wel doen

hoezo geen whey???

goedkoper, rijker aan eiwit en veel makkelijker te maken dan kipfilet (of eet je broodbeleg)

Drie keer afgetrokken vandaag en niet de moeite genomen om de cum af te vegen, meteen m'n fallus in m'n boxer terug gedaan.
Stink als de malle nu.

heb me vandaag ook 3 x gefapt. Ben een beetje duizelig :o

Terug
Naar boven