Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wtf man, net 'ruzie' gehad met mijn vader. Wat een dickhead!! Eergisteren laat ie familie komen, gisteren laat ie familie komen. Ik moet er telkens uren bijzitten. Nu wil ik gaan trainen en mag ik ineens niet omdat hij mij zogezegd nog niet heeft zien studeren :roflol:
Ja wat wilt ie, overdag is hij weg en 's middags en 's avonds moest ik, met tegenzin, bij mijn familie zitten ...

yes mad :mad:

Kerel je bent 18, gaan je ouders je nu nog dwingen om te leren voor school..???

Kerel je bent 18, gaan je ouders je nu nog dwingen om te leren voor school..???
Dwingen kan je het niet noemen, maar als ik niet studeer merk ik het wel :o
(niet in de vorm van straf fzo. Ouders zijn dan super lastig, laten mijn niet gerust. Beginnen te zagen om het minste ...)

(niet in de vorm van straf fzo. Ouders zijn dan super lastig, laten mijn niet gerust. Beginnen te zagen om het minste ...)

Ben je mooi klaar mee, zou wat voor mij geweest zijn.. :o

Met als gevolg dat je niet gaat trainen? Die 2/3 uurtjes kunnen niet zoveel kwaad zolang je maar erna laat zien serieus met je studie bezig te zijn

Met als gevolg dat je niet gaat trainen? Die 2/3 uurtjes kunnen niet zoveel kwaad zolang je maar erna laat zien serieus met je studie bezig te zijn
Ik was daarnet een beetje kwaad geworden tegen mijn vader :o

Hij heeft me niet letterlijk gezegd dat ik niet mag gaan trainen, maar ik merkte het wel dat ik thuis moet blijven ;)

En dat serieus bezig zijn is een probleempje bij mij :o Ik ben niet een persoon die weken op voorhand uren kan leren.
(hij was vroeger wel zo, dus hij verwacht hetzelfde van mij)

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 11:39 ----------

Ben je mooi klaar mee, zou wat voor mij geweest zijn.. :o
Is ook niet mijn ding hoor :o

Als ik moe ben of net zwaar heb getraind (van die momenten dat iedereen je gewoon even met rust moet laten) kan de bom wel eens ontploffen :o

met tegenzin salade met 300 gr kip weg te bikken, krijg bijna niks me strot door

Ik was daarnet een beetje kwaad geworden tegen mijn vader :o

Hij heeft me niet letterlijk gezegd dat ik niet mag gaan trainen, maar ik merkte het wel dat ik thuis moet blijven ;)

En dat serieus bezig zijn is een probleempje bij mij :o Ik ben niet een persoon die weken op voorhand uren kan leren.
(hij was vroeger wel zo, dus hij verwacht hetzelfde van mij)

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 11:39 ----------

Is ook niet mijn ding hoor :o

Als ik moe ben of net zwaar heb getraind (van die momenten dat iedereen je gewoon even met rust moet laten) kan de bom wel eens ontploffen :o

Je moet er gewoon voor gaan zitten en niet te snel opgeven/piepen. Je rolt er van zelf wel in. Het is in principe hetzelfde principe als met trainen alleen zal je carriére op de lange duur wat zwaarder gaan wegen dan je trainingen.

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 12:24 ----------

Ik heb zelf ook vaak de fout gemaakt. Doe het nog steeds :o maar het is echt beter om wat discipline te tonen dan bij de eerste de beste gedachte van tegenslag het er maar bij op te geven.

havermout eten, wat is dat toch lekker.
tumblr_m4kls5MwMO1rwla5to1_500.jpg

Je moet er gewoon voor gaan zitten en niet te snel opgeven/piepen. Je rolt er van zelf wel in. Het is in principe hetzelfde principe als met trainen alleen zal je carriére op de lange duur wat zwaarder gaan wegen dan je trainingen.

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 12:24 ----------

Ik heb zelf ook vaak de fout gemaakt. Doe het nog steeds :o maar het is echt beter om wat discipline te tonen dan bij de eerste de beste gedachte van tegenslag het er maar bij op te geven.
Discipline enz om te leren heb ik wel, maar het is eerder het 'gezaag' van mijn ouders dat ik irritant vind. Ik sta bv al om 9u 's morgens op en toch is het nog niet goed genoeg. En dan word ik kwaad en dan laat hij mij duidelijk weten dat ik niet moet gaan trainen of de bom ontploft echt.

Achja, er zijn ergere dingen in het leven, maar na een tijdje is het wel irritant :) (ik snap zijn standpunt wel ofcourse)

Grote stukken brinta niet weg kunnen krijgen, waardoor ik uiteindelijk in mijn kom brinta heb gekotst. Ik haat Brinta.....

beetje melk, wat whey, goed roeren en eten maar. Is goed te doen vind ik.
En anders koop je fina oats en drink je het op :)
Yep ga ik waarschijnlijk binnenkort doen, maar eerst ff het pak opmaken. Whey erdoor is ook nog een goed idee ja, heb nog samples met fruit smaken misschien betere smaak :cool:

Iemand toevallig een idee of Health city op het Spui een goede gym is ? Maatje van me wil er een keer gaan trainen ?

Klinkt gay, dus prepare your anus

TIP:

Ga nooit op een junkdag de gehele dag pizza's eten, moet je de volgende dag poepen kan je niet poepen:o

[Link niet meer beschikbaar]

hnnng miscen

Kom nu net thuis van werk en ik zie dat mijn vader en zijn vriendin de fietsen er niet meer staan.. ze zijn nu op vakantie en ik heb geen idee of ze nou gestolen zijn of dat ze ze mee hebben genomen op vakantie. Heb er totaal niet opgelet. Hopen op het tweede lol.

Zijn dus wel gestolen.. eerste keer in 7 jaar dat er iets gestolen is. :o
Ergste is nog dat ik een tijd geleden mijn sleutels kwijt was geraakt en daar aan zat een sleutel van onze achterdeur die ik nu dus niet meer heb en ik weet niet of er nog ergebs 1 ligt. Laat nu telkwns de achterdeur open als ik naar werk ga of zo.

Terug
Naar boven