XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik kan wel wat dingen opnoemen maar ik heb de kracht niet voo, te hard getraind vandaag

Drie keer afgetrokken vandaag en niet de moeite genomen om de cum af te vegen, meteen m'n fallus in m'n boxer terug gedaan.
Stink als de malle nu.

Me%20Gusta.png

De relatie met men vriendin beeindigd.

Damn, ik heb een pint nodig.

Was net in 15 mins aangekleed en op werk :o

moest om 7:30 beginnen en schoot om 7:14 wakker was precies 7:29 aanwezig :eek:

Niet telaat maar toch wat een manier om je dag te beginnen X_X

Wtf man, net 'ruzie' gehad met mijn vader. Wat een dickhead!! Eergisteren laat ie familie komen, gisteren laat ie familie komen. Ik moet er telkens uren bijzitten. Nu wil ik gaan trainen en mag ik ineens niet omdat hij mij zogezegd nog niet heeft zien studeren :roflol:
Ja wat wilt ie, overdag is hij weg en 's middags en 's avonds moest ik, met tegenzin, bij mijn familie zitten ...

yes mad :mad:

na het lezen van jullie posts , heb ik zelf niets meer te posten, merci wel voel me weer een stuk minder depresief

Wtf man, net 'ruzie' gehad met mijn vader. Wat een dickhead!! Eergisteren laat ie familie komen, gisteren laat ie familie komen. Ik moet er telkens uren bijzitten. Nu wil ik gaan trainen en mag ik ineens niet omdat hij mij zogezegd nog niet heeft zien studeren :roflol:
Ja wat wilt ie, overdag is hij weg en 's middags en 's avonds moest ik, met tegenzin, bij mijn familie zitten ...

laat aan je vader zien dat jij nu de leider van het nest bent als het hem niet aanstaat moet ie oprotten

Het is zomervakantie????

later zal je erachter komen dat hij alleen het beste met je voor heeft en dat familie een van de belangrijkste dingen in het leven is.

maar voor nu ben je nog aan het puberen dus is het moeilijk dat in te zien.

later zal je erachter komen dat hij alleen het beste met je voor heeft en dat familie een van de belangrijkste dingen in het leven is.

maar voor nu ben je nog aan het puberen dus is het moeilijk dat in te zien.
Ik besef dat wel, maar soms is dat best rot :o

Godver, net een paprika gekocht bij de supermarkt ... snij ik 'm open, helemaal verrot ... hoerebende ..

Terug
Naar boven