- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Drie keer afgetrokken vandaag en niet de moeite genomen om de cum af te vegen, meteen m'n fallus in m'n boxer terug gedaan.
Stink als de malle nu.
Drie keer afgetrokken vandaag en niet de moeite genomen om de cum af te vegen, meteen m'n fallus in m'n boxer terug gedaan.
Stink als de malle nu.
Stink als de malle nu.

De relatie met men vriendin beeindigd.
Damn, ik heb een pint nodig.

De relatie met men vriendin beeindigd.

Nu kan je eindelijk gainen na 4 jaarDe relatie met men vriendin beeindigd.
m 21j, je doet het beste. nu zoveel mogelijk sloots pakken en je bent er zo over heen![]()

na het lezen van jullie posts , heb ik zelf niets meer te posten, merci wel voel me weer een stuk minder depresief
Wtf man, net 'ruzie' gehad met mijn vader. Wat een dickhead!! Eergisteren laat ie familie komen, gisteren laat ie familie komen. Ik moet er telkens uren bijzitten. Nu wil ik gaan trainen en mag ik ineens niet omdat hij mij zogezegd nog niet heeft zien studeren
Ja wat wilt ie, overdag is hij weg en 's middags en 's avonds moest ik, met tegenzin, bij mijn familie zitten ...
yes mad![]()
Wtf man, net 'ruzie' gehad met mijn vader. Wat een dickhead!! Eergisteren laat ie familie komen, gisteren laat ie familie komen. Ik moet er telkens uren bijzitten. Nu wil ik gaan trainen en mag ik ineens niet omdat hij mij zogezegd nog niet heeft zien studeren
Ja wat wilt ie, overdag is hij weg en 's middags en 's avonds moest ik, met tegenzin, bij mijn familie zitten ...
yes mad![]()
?laat aan je vader zien dat jij nu de leider van het nest bent als het hem niet aanstaat moet ie oprotten
als het hem niet aanstaat kan ik mooi oprotten, en heb niet genoeg geld om alleen te wonen!Herexamens
(21 augustus)later zal je erachter komen dat hij alleen het beste met je voor heeft en dat familie een van de belangrijkste dingen in het leven is.Wtf man, net 'ruzie' gehad met mijn vader. Wat een dickhead!! Eergisteren laat ie familie komen, gisteren laat ie familie komen. Ik moet er telkens uren bijzitten. Nu wil ik gaan trainen en mag ik ineens niet omdat hij mij zogezegd nog niet heeft zien studeren
yes mad![]()
Ik besef dat wel, maar soms is dat best rotlater zal je erachter komen dat hij alleen het beste met je voor heeft en dat familie een van de belangrijkste dingen in het leven is.
maar voor nu ben je nog aan het puberen dus is het moeilijk dat in te zien.