XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Waren ook op :o

Had echt amper iets in huis. Champignon saus maar dat maakt het er niet echt beter op, heb er wat mais doorheen geflikkert en kaas overheen gedaan en opgegeten. Was wel te doen maar miste wel echt een sausje :(

had niks in huis om een sausje te maken voor de penne met gehakt :sad:

(slag)room, 2 eieren, peper en zout en evt. kruiden en handjevol geraspte kaas mengen, toevoegen aan de saus (moet ie wel van t vuur afzijn!!!)

Niet bepaald gezond, wel lekker :D

Noemde het maar als noodoptie aangezien tomaat een basic item in je koelkast is lijkt me en iedereen wel eieren en kaas in zn koelkast heeft. Overigens kun je natuurlijk ook de room door magere kofiemelk vervangen, 2 eierdooiers weglaten en 20+ kaas nemen (beetje zelf nadenken, dan was je daar ook wel op gekomen ;))

Enneh, ja, 26%, ik hou van koken en ben er ook goed in, just trying to help. :)

Wie heeft hier ooit zijn telefoonbotje gekneusd? Damn wat een pijn

Noemde het maar als noodoptie aangezien tomaat een basic item in je koelkast is lijkt me en iedereen wel eieren en kaas in zn koelkast heeft. Overigens kun je natuurlijk ook de room door magere kofiemelk vervangen, 2 eierdooiers weglaten en 20+ kaas nemen (beetje zelf nadenken, dan was je daar ook wel op gekomen ;))

de vraag is of je single bent

Ik eet morgen bij jou! Goed?:cool:

400x400px-LL-e95604cb_Happy-oh-stop-it-you-l.png

Ik kom je wel eten November :eyebrow: :D :p

Jij durft geeneens stats neer te zetten :trollface:

Hé, niets tegen November!! :mad:

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 21:45 ----------

Wtf, dacht eerst dat je aan het trollen was :roflol:

Is het dat puntje in je elleboog waarbij je precies een elektrische schok krijgt als je het ergens tegen stoot?

Hehe dat botje inderdaad. Wel vaker gehad, maar nu kan ik me arm niet buigen dafuq. En als ik het ergens leun voel je botje ook hmpz

November heeft mij al afgewezen :(

Terug
Naar boven