ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik lui zou zijn, zou mijn wekker niet hebben opgestaan

u srs?
Als ik lui zou zijn, zou mijn wekker niet hebben opgestaan![]()

die bishes die het leveren zijn nog te lui om ff iets om te lopen..kon de vorige bestelling ook een hele tijd wachten totdat ik t eindelijk had.
Epic autistische mensen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Maar zou je ook geen half uur langer blijven liggen.)
True that!
Laatst was ik gewoon thuis, hoor ik de brievenbus, d8 zal wel reclame zijn ofzo.
Bleek het zo'n niet thuis briefje, had die ****z0r mn pakje bij mn onderburen bezorgd omdat hij blijkbaar geen zin had om het de trap op de tillen.
Veel drinken en een banaan eten helpt vaak bij mij

voel me terug een pak frisser en kan nog genieten van deze zonnige dag
Piratebay, de films met de meeste leechers/seedsWaar volg jij dat allemaal? Wel timing, heb gister dat boek van hunger games uitgelezen (yes homo), dus nu ff de film checken.
Verwacht much homo
het is aan het verkeer te merken dat het zondag is!!!! Soms echt zin gehad om mensen van hun fiets te trappen en mijn fiets naar sommige auto's te gooien!!!! 
Film is matig! Actie is redelijk goed, verhaal is echt slechtHunger games al in de bios gezien maar ga hem nog wel een keer kijkenBattleship ook al gedownload, beetje goede actie?
het is aan het verkeer te merken dat het zondag is!!!! Soms echt zin gehad om mensen van hun fiets te trappen en mijn fiets naar sommige auto's te gooien!!!!
---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 12:25 ----------
Film is matig! Actie is redelijk goed, verhaal is echt slecht

srs man, hoe sommige auto's rijden/parkeren