MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja, Ja Arno! Je bent gewoon te lui

brb

zo ff een kerkje pakken

die bishes die het leveren zijn nog te lui om ff iets om te lopen..kon de vorige bestelling ook een hele tijd wachten totdat ik t eindelijk had.

Epic autistische mensen

True that!
Laatst was ik gewoon thuis, hoor ik de brievenbus, d8 zal wel reclame zijn ofzo.
Bleek het zo'n niet thuis briefje, had die ****z0r mn pakje bij mn onderburen bezorgd omdat hij blijkbaar geen zin had om het de trap op de tillen.

True that!
Laatst was ik gewoon thuis, hoor ik de brievenbus, d8 zal wel reclame zijn ofzo.
Bleek het zo'n niet thuis briefje, had die ****z0r mn pakje bij mn onderburen bezorgd omdat hij blijkbaar geen zin had om het de trap op de tillen.

Lawl srs ?

Kater.. Maar toch gaan trainen zo dadelijk

Ongeveer 3,5 uur geslapen. Waarom kan ik nooit uitslapen als ik gezopen heb?

ouders komen vandaag weer terug....

Hunger games al in de bios gezien maar ga hem nog wel een keer kijken :) Battleship ook al gedownload, beetje goede actie?

:fuu: het is aan het verkeer te merken dat het zondag is!!!! Soms echt zin gehad om mensen van hun fiets te trappen en mijn fiets naar sommige auto's te gooien!!!! :mad:

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 12:25 ----------

Hunger games al in de bios gezien maar ga hem nog wel een keer kijken :) Battleship ook al gedownload, beetje goede actie?
Film is matig! Actie is redelijk goed, verhaal is echt slecht

:fuu: het is aan het verkeer te merken dat het zondag is!!!! Soms echt zin gehad om mensen van hun fiets te trappen en mijn fiets naar sommige auto's te gooien!!!! :mad:

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 12:25 ----------

Film is matig! Actie is redelijk goed, verhaal is echt slecht

:roflol: :roflol:

Terug
Naar boven