wtf.. liep na het douchen in mijn boxer naar mijn moeder toe, om iets te vragenkwam ik in mijn kamer erachter dat het gulpje van mijn boxer open stond
![]()
feelsbadman
Het zit je ook niet mee hé, met je boxershorts..

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wtf.. liep na het douchen in mijn boxer naar mijn moeder toe, om iets te vragenkwam ik in mijn kamer erachter dat het gulpje van mijn boxer open stond
![]()
feelsbadman

Wat heb je besteld?Zit al de hele dag op UPS te wachten.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
achja, hij bedoelt het beste
![]()
feelsbadman
zag ze bij de mac staan, zijn ff eten halenZit al de hele dag op UPS te wachten.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je kan toch zien wanneer ze bezorgen? Track & trace.
Eind van de dag bijv.

ik kleed mij altijd weer om in mijn kamer en dan kijkt mijn kat altijd gezellig mee..
mijn kat heeft het idd wel is gezien..ik kleed mij altijd weer om in mijn kamer en dan kijkt mijn kat altijd gezellig mee..
![]()
Ligt ze ook op jouw voeten als je aan het fappen bent?mijn kat heeft het idd wel is gezien..ik kleed mij altijd weer om in mijn kamer en dan kijkt mijn kat altijd gezellig mee..
![]()

die meme lijkt een beetje op jouw gezicht
srs