- Waardering
- 12.551
Mijn google+ profiel is opgeschort in afwachting van 'beoordeling', blijkbaar geloven ze niet dat ik Drieduizend van m'n achternaam heet.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Stelletje ongelovigen!Mijn google+ profiel is opgeschort in afwachting van 'beoordeling', blijkbaar geloven ze niet dat ik Drieduizend van m'n achternaam heet.![]()

pics van je verpleegster?niks geslapen door mijn hoofdpijn.
En mijn broer noemt mij een p*ssy omdat ik mijn verpleegster niet gebatst heb.
Pics kinesist?
Heb ik al gezocht maar vond ik niet. En nee ik ga er geen maken met mijn gsm![]()

Uit huis gezet... Vervolgens uit woede deur dicht geramd., glas springt eruit precies tussen me ogen. Snee zit serieus 1 mm naast me rechteroog en 4mm naar me linker.. Moest gehecht/gelijmd worden maar ben als t goed is niet verzekerd doordat ik al wanbetaler bekend sta & als ik dat wel ben alsnog 190 euro moet betalen voor eigen risico, dus maar met soort van pleister tape t tegen elkaar aan geplakt![]()

Das f*cked up gUit huis gezet... Vervolgens uit woede deur dicht geramd., glas springt eruit precies tussen me ogen. Snee zit serieus 1 mm naast me rechteroog en 4mm naar me linker.. Moest gehecht/gelijmd worden maar ben als t goed is niet verzekerd doordat ik al wanbetaler bekend sta & als ik dat wel ben alsnog 190 euro moet betalen voor eigen risico, dus maar met soort van pleister tape t tegen elkaar aan geplakt![]()
Uit huis gezet... Vervolgens uit woede deur dicht geramd., glas springt eruit precies tussen me ogen. Snee zit serieus 1 mm naast me rechteroog en 4mm naar me linker.. Moest gehecht/gelijmd worden maar ben als t goed is niet verzekerd doordat ik al wanbetaler bekend sta & als ik dat wel ben alsnog 190 euro moet betalen voor eigen risico, dus maar met soort van pleister tape t tegen elkaar aan geplakt![]()