Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

niks geslapen door mijn hoofdpijn.

En mijn broer noemt mij een p*ssy omdat ik mijn verpleegster niet gebatst heb.

Heb ik al gezocht maar vond ik niet. En nee ik ga er geen maken met mijn gsm :roflol:

Kan bijna niet meer normaal lopen i.v.m. benen training gisteren :fuu: moet zometeen nog naar de sportschool op de fiets :fuu::fuu:

:fuu: heb mijn reet verbrand onder de zonnebank denk ik :fuu:

Laatst bewerkt:
k*t boxershorts die altijd omhoog kruipen :fuu:

fl**kers van Tele2, heb ik een maand geleden een samsung galaxy s3 gekocht, kan ik nog steeds niet bellen/smsen/3g gebruiken omdat die kneuzen dat abonnement maar niet kunnen activeren.

wachten op die fags die me jack3d komen brengen:mad:

Uit huis gezet... Vervolgens uit woede deur dicht geramd., glas springt eruit precies tussen me ogen. Snee zit serieus 1 mm naast me rechteroog en 4mm naar me linker.. Moest gehecht/gelijmd worden maar ben als t goed is niet verzekerd doordat ik al wanbetaler bekend sta & als ik dat wel ben alsnog 190 euro moet betalen voor eigen risico, dus maar met soort van pleister tape t tegen elkaar aan geplakt :)

Uit huis gezet... Vervolgens uit woede deur dicht geramd., glas springt eruit precies tussen me ogen. Snee zit serieus 1 mm naast me rechteroog en 4mm naar me linker.. Moest gehecht/gelijmd worden maar ben als t goed is niet verzekerd doordat ik al wanbetaler bekend sta & als ik dat wel ben alsnog 190 euro moet betalen voor eigen risico, dus maar met soort van pleister tape t tegen elkaar aan geplakt :)
:roflol:

Das f*cked up g

een vriendin die maar niet weg wou:( eindelijk tijd voor mezelf..

Haha WTF momentje van de dag.

Terug
Naar boven