MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zal volgende keer voor slin naald kijken, nu mijn bestelling al gedaan. heb een vrij hoge pijngrens, al zeg ik het weeral zelf. Wat de dikte van mijn benen betreft, ik was niet van plan die naald er helemaal in te steken, lees dat vaak dat een deel van de naald zichtbaar moet blijven. (idk waarom eig lol) bedankt voor je reactie vriend.

Waarom ga je IM zetten en niet subcutaan?

Naald zou ik idd een stukje eruit laten steken. Ik gebruik ook 40mm naalden, maar mijn benen meten dan 68+..

:fuu: bel ik naar me werk om te vragen of ik vandaag nog vakantie had (had het zelf een beetje onhandig aangegeven in m'n agenda), krijg ik te horen dat ze 3 man tekort komen en dus de vraag of ik nu meteen kon komen. Ze weten dat ik niks te doen heb en dat ik eigenlijk vrij was dus kon er moeilijk onderuit komen :( Achja, dan maar een dagje eerder stoppen met luieren.

nog iets, heb gelezen dat ontsmetten voor injectie niet nodig is (betrouwbare bron), maar heb ik iets nodig voor na de injectie?

Nee, is niet nodig zolang je minimaal 1x per week doucht/in bad gaat.
Althans, dat zeiden ze tegen mij in het ziekenhuis, en ik injecteer 6x per dag.

:roflol: f*cking dipsh*t was een bbq voor een kerkgemeenschap :roflol:
En de kerk waar ik vroeger, toen ik jong was, met mijn grootvader naartoe ging. En veel mensen hebben mij herkent :fuu:

inderdaad, heb het nog eens gevraagd op het stichtingb12tekort forum en die zeiden ook dat het niet nodig was. Dat 1x per week douche moet wel lukken, dan maar iets minder dbb.

---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 17:53 ----------

Waarom ga je IM zetten en niet subcutaan?

Naald zou ik idd een stukje eruit laten steken. Ik gebruik ook 40mm naalden, maar mijn benen meten dan 68+..

er zijn vrouwen van 40 op een ander forum die dezelfde maat gebruiken. :D

ik zal het overleven, wees maar gerust vriend.

iritante verkoper die hier net voor de deur stond.. vraagt hij letterlijk ''Hallo meneer... ben U thuis?'' ik zei met een boos gezicht: Ik sta hier toch?:mad:
hij trok toen zo'n gezichtje serieus:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En liep weg:roflol:

Arnodsi die waarschijnlijk weer te laat gaat zijn :mad:

iritante verkoper die hier net voor de deur stond.. vraagt hij letterlijk ''Hallo meneer... ben U thuis?'' ik zei met een boos gezicht: Ik sta hier toch?:mad:

Ik zat laatst te gamen met paar vrienden toen zo'n johova getuige aan de deur kwam. Vrienden van mij hoorde dat dus begint 1 van hem echt een stortvloed aan scheldwoorden er uit te gooien om vervolgens te schreeuwen ga dood allemaaaaaaaal waarna hij het geluid van de tv keihard zette en begon te schieten.

Al die tijd zeiden ze niets en toen hij stopte met schreeuwen liepen ze weg :roflol:

Haha heb je enig idee hoe zwaar die verkopers het hebben. Wees blij dat hij je nog meneer noemt vlegel :p

Haha heb je enig idee hoe zwaar die verkopers het hebben. Wees blij dat hij je nog meneer noemt vlegel :p

Nee maar kommop.. je vraagt toch niet of iemand thuis is.. als diegene recht voor je staan in zijn huis:roflol: normaal ben ik niet zo hoor, maar ik was net terug van mijn training en wou ff met rust gelaten worden.

Nee maar kommop.. je vraagt toch niet of iemand thuis is.. als diegene recht voor je staan in zijn huis:roflol: normaal ben ik niet zo hoor, maar ik was net terug van mijn training en wou ff met rust gelaten worden.
doet me denken aan mijn pa vanmorgen...

ik lig te lezen in bed,

pa: wat ben je aan het denk

le me: waar lijkt het op

pa: weet ik niet

le me : u srs?

pa: tis 8:00 wat doe je zo vroeg

le me: ben gvd aant lezen dat is toch nie zo moeilijk te zien

wat ben je aan het denk

Terug
Naar boven