- Waardering
- 3.423
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat heb je gegeten afgeloppen 2 uur ?op 5 minuten van perfectly fine naar explosive vomiting gegaan.
wie heeft me vergiftigd?
Prikkel uit de omgeving die je onbewust deed denken aan Lisa Lampanelli maybe.op 5 minuten van perfectly fine naar explosive vomiting gegaan.
wie heeft me vergiftigd?
Waar precies om?
Ben je ziek?ik kots mn lever uit en jij maakt je zorgen om hai?
fak u hodoy
anyway, vroeg slapen, kleurtjes doen pijn.
maar wat heb je?neit doen man , die heb je nog nodig voor alcohol te drinken ! nieren heb je er 2 van !ik kots mn lever uit en jij maakt je zorgen om hai?
fak u hodoy
Ik zat laatst te gamen met paar vrienden toen zo'n johova getuige aan de deur kwam. Vrienden van mij hoorde dat dus begint 1 van hem echt een stortvloed aan scheldwoorden er uit te gooien om vervolgens te schreeuwen ga dood allemaaaaaaaal waarna hij het geluid van de tv keihard zette en begon te schieten.
Al die tijd zeiden ze niets en toen hij stopte met schreeuwen liepen ze weg![]()

6 augustus 2012 16:32
AMSTERDAM - In Eindhoven heeft een vrouw de politie gebeld nadat ze schoten en een aantal explosies uit het huis van haar buren had gehoord. De politie nam het belletje uiterst serieus en schakelde een SWAT-team in om alles weer even recht te zetten.
Eenmaal aangekomen bij het huis, riep het SWAT-team op om de mensen binnen het huis met hun handen omhoog naar buiten te komen. De deur ging open en er kwamen twee mannen naar buiten met hun handen omhoog en werden aangehouden omdat ze verdacht werden met vuurwapens te hebben geschoten. Direct daarna heeft het SWAT-team het huis onderzocht op vuurwapens maar het enige opmerkelijke wat ze aantroffen was televisie met een console en een game erin.
De twee mannen verklaarden dat ze het geluid van hun console vrij hard hadden staan tijdens het spelen van een shooter en werden daarna meteen weer vrijgelaten. Wat de reactie van de buurvrouw was nadat het SWAT-team langs is geweest, is niet bekend. Ook wil de politie niet de naam van de game noemen.
![]()
ik kots mn lever uit en jij maakt je zorgen om hai?
fak u hodoy

6 augustus 2012 16:32
AMSTERDAM - In Eindhoven heeft een vrouw de politie gebeld nadat ze schoten en een aantal explosies uit het huis van haar buren had gehoord. De politie nam het belletje uiterst serieus en schakelde een SWAT-team in om alles weer even recht te zetten.
Eenmaal aangekomen bij het huis, riep het SWAT-team op om de mensen binnen het huis met hun handen omhoog naar buiten te komen. De deur ging open en er kwamen twee mannen naar buiten met hun handen omhoog en werden aangehouden omdat ze verdacht werden met vuurwapens te hebben geschoten. Direct daarna heeft het SWAT-team het huis onderzocht op vuurwapens maar het enige opmerkelijke wat ze aantroffen was televisie met een console en een game erin.
De twee mannen verklaarden dat ze het geluid van hun console vrij hard hadden staan tijdens het spelen van een shooter en werden daarna meteen weer vrijgelaten. Wat de reactie van de buurvrouw was nadat het SWAT-team langs is geweest, is niet bekend. Ook wil de politie niet de naam van de game noemen.
![]()