XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

nou hoody?

Nachtdienst op een post waar de airco is uitgevallen :mad:

:fuu: warmte big time!

We zijn er aan gewend Calyptus, het is algemeen bekend op DBB, dat jij zowat een magneet bent voor parasieten:roflol:

ben weer 80% orde, dus of voedselvergiftiging of zeer snelle migraineaanval.

en sleepcycle zo gereset, **** yeah.

tumblr_m8bmfvCpMe1rwstiio1_250.gif - 264352

Amerikaans Sea, Water, Air, Terrain team in Amsterdam ja? Knap hoor.
bron: raarmaarwaar.nl of broodjeaap.nl

Special Weapons And Tactics... Niks met Amerikaans te maken, al noemen ze hier CGSU, geen id hoe in Nederland.

sea water air terrain... :roflol: Want de zee is geen water?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een (online) vriend van mij die game video's maakt had ook zoiets. Midden in de nacht liepen er mensen door hun tuin heen, werd hij wakker van dus wilde hij met shotgun naar buiten lopen wat er aan de hand was. Werd er geroepen dat hij met handen omhoog naar buiten moest komen.

Hele familie buiten, buren buiten.. Bleek dat iemand had gebeld dat hij zijn hele familie vermoord had en nog iemand gegijzeld hield... Hij dik chagrijnig zeggen dat zijn familie daar stond, maar goed swat team hele huis doorzocht en niets gevonden. Paar weken later stonden ze weer aan de deur en toen heeft hij maar gezegd dat als er weer gebeld werd dat ze eerst maar hem opbelden.. Inderdaad paar weken later swat team belt op of hij inmiddels wel zijn hele familie had uitgemoord :roflol: . Politie kan er niets aan doen omdat die lui het via een online sms dienst doen en dit schijnt niet te traceren te zijn...

Nu zijn het geen swat teams meer die bij hem aan komen maar pizza's, laatst kwam er een pizza die hij niet besteld had aan de deur. Hij had honger dus dacht **** it ik koop hem, belt even later dat bedrijf op of hij die andere 47 pizza's ook besteld had :roflol:

betaling op daxtrio is nog altijd niet bevestigd :fuu: dat is een dag geleden fakking afzetters.

Trein gemist. Wordt lekker rennen straks

Wordt niet gereageerd op marktplaats. Ik wil weer een werkende subwoofer in mn auto verdomme.

sea water air terrain

:roflol: ahahhaha

dat mijn ontbijt er sneller uit was dan dat het erin ging,, om een uur later nog een poging te doen.. urg, vrijdagen,,,

echt? dan ga ik eens bellen. bedankt.

Jep, tenzij ze niet met iDeal professional werken, dan loopt het niet geautomatiseerd. Maar een beetje webwinkel heeft dat wel, en van Daxtrio zou je dat zeer zeker mogen verwachten.

Terug
Naar boven