- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Hij had toch ook acne .. acne + ass = huge ass
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vind van wel, is uit verhouding met de rest van mijn lichaam (moet je trouwens niet blind staren op lengte, met een kleiner lichaam maakt 1kg vet mij vetter dan iemand die groter is). combinatie van holle ruggegraat(niet dat mijn ruge graat hol is lol, pff moeilijk uit te leggen nu, fak u heb nog geen 3u geslapen vandaag) en aanleg voor veel vet op mijn poep.

Dat hij wat afgevallen is.. Er is namelijk iets wat je moet weten, en ik lieg er niet overik vind van wel, is uit verhouding met de rest van mijn lichaam (moet je trouwens niet blind staren op lengte, met een kleiner lichaam maakt 1kg vet mij vetter dan iemand die groter is). combinatie van holle ruggegraat(niet dat mijn ruge graat hol is lol, pff moeilijk uit te leggen nu, fak u heb nog geen 3u geslapen vandaag) en aanleg voor veel vet op mijn poep.
met mijn dikke poep of dat hij wat dunner is?
---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 14:57 ----------
volgens mij is al dat kontvet naar mijn gezicht gewandeld![]()
****ing acne laatste tijd.(iemand tips)
Mijn dik kontje is wel wat dunner geworden. ****yea.jpg
Benzoylperoxide, heeft wel blekende werking dus uitkijken met kleding. En mocht het meer dan een paar puistjes zijn gewoon langs de huisarts gaan.

Benzoylperoxide, heeft wel blekende werking dus uitkijken met kleding. En mocht het meer dan een paar puistjes zijn gewoon langs de huisarts gaan.
Wat is meer dan een paar? Ik bedoel: vanaf exact welk getal? (srs geef een getal.)

Dat hij wat afgevallen is.. Er is namelijk iets wat je moet weten, en ik lieg er niet over

Wat is meer dan een paar? Ik bedoel: vanaf exact welk getal? (srs geef een getal.)
hmm dat gaat nog wel. zal die benzoylperoxide bij het kruidvat kopen. Alleen ben ik at the moment te lelijk om buiten te komen. Mag niet gezien worden =X
---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 18:29 ----------
net een berg couscous met drie pikanten worsten gegeten. Dus dat moet terug goed komen.![]()
srs vitamine b5 srs srs, hier: [Link niet meer beschikbaar]
8-10gram 's ochtends in een shakebeker doen, beetje frisdrank erbij, ff 5 minuutjes op laten lossen en daarna beetje over de dag verdeeld opdrinken. Na een week of 2 is je huid veeeul minder vet en trekken de puistjes weg
Stuur anders PM met pica en hoe lang je al acne hebt.