- Waardering
- 12.551
de pees van je bicep naar je onderarm? succes! heb er een maand of 2 mee rondgelopen nu is het weg na voorzichtig terug belasten
Ja die.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de pees van je bicep naar je onderarm? succes! heb er een maand of 2 mee rondgelopen nu is het weg na voorzichtig terug belasten

Te zware preachercurls, zonder goed op te warmen.
Jij ook trouwens, squatbeest!
Aanhechting pees/bicep.

inb4 crash en je te pletter zwetenLicht in mn hoofd van de pwo, alsof ik zweef, maar dan scheef
Dit soort nieuws
http://nos.nl/artikel/406071-hulpve...paign=Feed:+nosjournaal+(NOS+Journaal+Nieuws)
Gaat weer helemaal nergens over. Hoe simpel moet je zijn om je tegen hulpverleners te verzetten.
Gewoon paar x in de lucht schieten en het rent wel weg, zo niet dan op benen schieten, bij voorkeur knie.
En ze dan zelf maar laten zien hoe ze bij het ziekenhuis komen.
Altijd jammer om te zien hoe de politie met 5 man 1 persoon in elkaar ramt maar nooit adequaat optreed tegen een grote groep.
2x8 per pistool, over het algemeen dan, de meeste laden niet met 9Zie jij al 100 man tegen 5 politie agenten knokken? Denk dat ze er bekaaid vanaf komen ... 5x9 kogels per pistool .. dan heb je ze nog niet allemaal ..
gewoon net als in Spanje gewoon erop los hameren..
2x8 per pistool, over het algemeen dan, de meeste laden niet met 9

2x8 per pistool, over het algemeen dan, de meeste laden niet met 9
Daar heb ik een hele documentaire over gekeken. Mijn god dat is een regelrechte nachtmerrie geweest voor die agenten. Als een rat in de val zitten.net als die strandrellen tijd terug, vind het onbegrijpelijk dat jullie zo in de hoek worden gezet als je geen kogel in je hoofd wil moet je niet zulke dingen doen die relschoppers kiezen daar zelf voor.
Nah, die strandrellen waren wel een heel ander verhaal..Echt heel bizar was dat.