Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Strandrellen waren een geval apart inderdaad, ben zelf ook ( als groep ) beschoten door politie bij een ander incident ..
Oh ja, er zullen altijd langs 2 kanten verhalen zijn. Daar hoor je mij niet over. Ik zag hier onlangs ook weer wat dingen waar ik mijn vraagtekens bij heb gezet.
Bellende politie agent in politie wagen..niet handsfree. Motoragent die nodeloos door het rood zoefde. Zonder haast btw gewoon op zijn gemakje.
Groot gevecht in de stad waarbij ik ook het nodige geweld mocht aanschouwen: totaal buiten proporties..

Tja..

Oh ja, er zullen altijd langs 2 kanten verhalen zijn. Daar hoor je mij niet over. Ik zag hier onlangs ook weer wat dingen waar ik mijn vraagtekens bij heb gezet.
Bellende politie agent in politie wagen..niet handsfree. Motoragent die nodeloos door het rood zoefde. Zonder haast btw gewoon op zijn gemakje.
Groot gevecht in de stad waarbij ik ook het nodige geweld mocht aanschouwen: totaal buiten proporties..

Tja..

Klopt allemaal helaas .. ik ga ook mijn dingen niet meer goedpraten.. maar af en toe gaan ook agenten te ver ..

Dan hebben we toch dezelfde achternaam?:D

OT: Iets in m'n bicep gescheurd, nu kan ik een half jaar niet meer trainen.

:janken:
ja op die fiets ;)

En srs marcel?!?!?:eek:

:aai::sad:awwww dat zuigt maat:sad::aai:

Xxx ( no ghomo )

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 16:01 ----------

Daar heb ik een hele documentaire over gekeken. Mijn god dat is een regelrechte nachtmerrie geweest voor die agenten. Als een rat in de val zitten.

Voor de bezoeker was het ook geen pretje... Politie heeft ook flink wat fouten gemaakt daar

Ik was daaro aanwezig, gaat over sunset grooves toch? Hoek van holland...

Laatst bewerkt:
Ja, Hoek van Holland idd..

Niet verbrand/verkleurd tijdens een week spanje maar na 4 uur onder het nederlandse zonnetje ben ik meteen verbrand.... ****mylife.jpg

Gamepc overleden. RIP moederbord :( Nu op een zielig laptopje Runescapen op mid quality lolol yeah.

Morgen beep test aka shuttle run test.

Iemand tips?

Morgen beep test aka shuttle run test.

Iemand tips?

Doseren. Niet zoals sommige in het begin al naar de overkant racen, maar gewoon proberen op het tempo te lopen dat nodig is om er op tijd te geraken. Langzaamaan mee versnellen op de 'beat' (beep) zodat je zo min mogelijk hoeft stil te staan. Good luck met één van de hatelijkste testen ooit :)

Doseren. Niet zoals sommige in het begin al naar de overkant racen, maar gewoon proberen op het tempo te lopen dat nodig is om er op tijd te geraken. Langzaamaan mee versnellen op de 'beat' (beep) zodat je zo min mogelijk hoeft stil te staan. Good luck met één van de hatelijkste testen ooit :)

En niet zoals mij tot 100 kg bulken zodat je bij trap 8 de piepjes niet meer haalt omdat je verzuurd bent maar het conditioneel nog aankan :roflol:

Ik heb de test toch ooit eens volledig uitgelopen!

Agreed + 4 schep noxi

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hahahaNO.gif - 264758

:roflol: nu heb je echt geluk dat die 10-beurten kaart zo duur was! Anders had ik je echt laten afzien!!!!!! :mad:

Terug
Naar boven