Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je weet dat ik gelijk heb!

Doseren. Niet zoals sommige in het begin al naar de overkant racen, maar gewoon proberen op het tempo te lopen dat nodig is om er op tijd te geraken. Langzaamaan mee versnellen op de 'beat' (beep) zodat je zo min mogelijk hoeft stil te staan. Good luck met één van de hatelijkste testen ooit![]()
En niet zoals mij tot 100 kg bulken zodat je bij trap 8 de piepjes niet meer haalt omdat je verzuurd bent maar het conditioneel nog aankan![]()

K*t dat ik geen pwo heb, zou me idd een eind verder helpen denk ik![]()

Je voetbalde toch op heel hoog niveau? Lijkt me wel dat je dan een v/d beste bent met piepjestest.K*t dat ik geen pwo heb, zou me idd een eind verder helpen denk ik
Idd, zal proberen extra op doseren te letten. Begin kan je bijna wandelen normaal gezien.
Ik ben wel nog redelijk fit maar diegene waarmee ik loop zijn allemaal ecto's die denk ik toch wat meer uithoudingsvermogen hebben. En ben niet rap tevreden, wil graag hoog eindigen![]()
Je voetbalde toch op heel hoog niveau? Lijkt me wel dat je dan een v/d beste bent met piepjestest.
)Ja het is idd voor voetbal. En doordat ik toch redelijk wat tijd in de gym spendeer moet ik ook wat meer gewicht meesleuren dan de anderen waarmee ik speel.