Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

hahahaNO.gif - 264761

:roflol: nu heb je echt geluk dat die 10-beurten kaart zo duur was! Anders had ik je echt laten afzien!!!!!! :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als 13 jarige ecto die elke dag 2 uur fietste was ik met nog iemand de beste van de klas

fckyeah.jpg

:roflol: blijkbaar heb je kennis gemaakt met het gifsforum

K*t dat ik geen pwo heb, zou me idd een eind verder helpen denk ik :p

Doseren. Niet zoals sommige in het begin al naar de overkant racen, maar gewoon proberen op het tempo te lopen dat nodig is om er op tijd te geraken. Langzaamaan mee versnellen op de 'beat' (beep) zodat je zo min mogelijk hoeft stil te staan. Good luck met één van de hatelijkste testen ooit :)

Idd, zal proberen extra op doseren te letten. Begin kan je bijna wandelen normaal gezien.

En niet zoals mij tot 100 kg bulken zodat je bij trap 8 de piepjes niet meer haalt omdat je verzuurd bent maar het conditioneel nog aankan :roflol:

Ik ben wel nog redelijk fit maar diegene waarmee ik loop zijn allemaal ecto's die denk ik toch wat meer uithoudingsvermogen hebben. En ben niet rap tevreden, wil graag hoog eindigen :)

K*t dat ik geen pwo heb, zou me idd een eind verder helpen denk ik :p

Idd, zal proberen extra op doseren te letten. Begin kan je bijna wandelen normaal gezien.

Ik ben wel nog redelijk fit maar diegene waarmee ik loop zijn allemaal ecto's die denk ik toch wat meer uithoudingsvermogen hebben. En ben niet rap tevreden, wil graag hoog eindigen :)
Je voetbalde toch op heel hoog niveau? Lijkt me wel dat je dan een v/d beste bent met piepjestest.

Ja het is idd voor voetbal. En doordat ik toch redelijk wat tijd in de gym spendeer moet ik ook wat meer gewicht meesleuren dan de anderen waarmee ik speel.

4,5 uur slapen na een gezellig avondje met m'n maten terrassen en even een trance open air feestje in de stad .. morgen begint m'n laatste dag werken .. en dan begint school + intro weer :)

Het schooljaar is weer begonnen, daarmee ook het ochtendhumeurtje van zoonlief. Geweldig.

Gewoon alles zit me dwars! Denk dak maar ff weekje van de aarde moet verdwijnen :mad:

Mensen die je lastig vallen met hun ellende en wel ff verwacht dat je alles oplost en shit :mad:

:fuu:

:fuu:!

En nu ga ik slapen

Terug
Naar boven