AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Examens beginnen?? Heb nog 3 of 4 weken vakantie. :P

17e.. jezus wat een lui leventje haha.

gelukkig heb ik geen herexamens dan ;p

Gvd kon niet slapen gisteren, vanochtend benen getraind 1 na laaste setje 105kg x7 verrekte ik een spier in me onder rug,
was niet erg, maar daardoor moest ik 110kgx6 doen met belt.
nog nooit belt gebruikt, maar mijn bedoelen was om 7x 120kg tedoen no belt en tefilmen..

Moet ik weer week wachten, k*t dag :mad:

17e.. jezus wat een lui leventje haha.

gelukkig heb ik geen herexamens dan ;p
Heb al van 9 juni vakantie! :roflol:
Op den duur begin je je te vervelen hoor ...
Niet al je hadden toen al vakantie, vele hebben vakantiewerk, velen hebben herexamens, velen zijn op vakantie ....

zqqro; heb ik ineens een engels toetsenbord?

Heb al van 9 juni vakantie! :roflol:
Op den duur begin je je te vervelen hoor ...
Niet al je hadden toen al vakantie, vele hebben vakantiewerk, velen hebben herexamens, velen zijn op vakantie ....

Ik sinds 15 juni, sinds die tijd niks aan werk gedaan lal. 1e week kapot verveeld, daarna eigenlijk best goed doorgekomen en nu sinds zondag verveel ik me eigen de ********. Zal nog wel 2 weekjes duren, bish is weg en maatjes werken full-time.

in b4 dbb spam.

Voel me ineens zwaar verrot, zweet me kapot .. sportschool word niet wat ..

Het is weer zover. Kotsen na het squaten

Ik sinds 15 juni, sinds die tijd niks aan werk gedaan lal. 1e week kapot verveeld, daarna eigenlijk best goed doorgekomen en nu sinds zondag verveel ik me eigen de ********. Zal nog wel 2 weekjes duren, bish is weg en maatjes werken full-time.

in b4 dbb spam.
Heb je mijn gespam de laatste week(en) niet gezien? :roflol:

:fa:

Lal, maybe vanavond hardlopen. Zei ik de afgelopen 2 weken ook al maar niets van gekomen :P.

Benauwd weer pfff

Was vanmorgen om half 6 op, ****ing r**ards die dan al gaan lopen. Mij niet gezien, dan maar niet. Om 9 uur was het al stok benauwd.

****ing SAAIheid. srsly ben gewoon misselijk van het niks doen sheeeeezzzzzzzzzzzzzzzz

ben je je ps3 alweer zat? heb vanmiddag een wat zombies afgeslacht is ook wel leuk op zijn tijd

ja lol, had ik ook zitten doen maar dat komt al snel m'n neus uit. kino der toten lalll

OT:

fuuuu boeken MER €340 tssss ze mergelen je eerst uit, dan faal je en kan je nogeens 3k neerleggen.

****ing overheid scammmmmmmmmmm en maar komen met die t*ring blauwe enveloppen.

IK WERK GVD NIET!!!

Terug
Naar boven