MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

jouw kathleen kan mijn rug op, al mijn verdriet, frustraties en liefde had ik in dat topic gestopt :(

En ik kon met al mijn BB vragen in die topics terecht, en ze werden nog eens goed beantwoord ook :eek:

Yes mad!!!! :mad:

True lol.. Gewoon als je een random vraag had kon je hem er gewoon in plaatsen zonder voor een klein dingetje een nieuw topic aan te maken..

gelukkig dat mijn karma uit dat topic niet verdwenen is. Anders hadden ze een anderen kant van raf leren kennen.

Laten we een petitie startten voor een babbeltopic :roflol:

Net een PM gestuurd naar EricR en Big-T om te vragen waarom het niet mag:

Overdag willen we gewoon dat iedereen in zoveel mogelijk topics post, anders krijg je op den duur 2 topics en de rest bloed dood.

Mvg

Omdat het nachtcafe wel genoeg is om postcount op te krikken.

:sad::sad:

mods, al dit niet mag geplaats worden haal ik het wel weg :o

Net een PM gestuurd naar EricR en Big-T om te vragen waarom het niet mag:

Overdag willen we gewoon dat iedereen in zoveel mogelijk topics post, anders krijg je op den duur 2 topics en de rest bloed dood.

Mvg

Omdat het nachtcafe wel genoeg is om postcount op te krikken.

:sad::sad:

mods, al dit niet mag geplaats worden haal ik het wel weg :o

Ik postte ook gewoon genoeg in andere topic.. het was gewoon random praat en afentoe kleine vragen die langs kwamen waar je troll reacties op krijgt als je er een topic over opent. Imo waren het gewoon dingen die niet ergens anders thuis horen omdat je dan offtopic aan het zeiken bent..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als 1 van de mods nou een dagcafe aanmaakt en in de OP zet dat bezoekers ook nuttige bijdragen moeten leveren aan rest van het forum en als dat niet gebeurd dat het dagcafe dicht gaat..

Iemand in het verleden kon er blijkbaar niet mee overweg en had 'm toen waarschijnlijk met z'n achterkant in de sloot gezet.. Hier kwam ik pas na 1,5 jaar achter, toen kwamen er op allerlei plekken roest door kwam etc.

. :)

Deze kwam uit de buurt van Veenendaal??
Volgens mij herken ik het kenteken, maar dan heeft die niet alleen achter in elkaar gezeten maar voor ook flink in puin gelegen.

****ing irritante ingegroeide haar in mn "lijn" van mn been bij mn schaamstreek. Gelukkig is het er maar 1.
1 jaar geleden zaten er meerdere, hele tijd geen last meer van gehad en nu is er weer eentje

Als 1 van de mods nou een dagcafe aanmaakt en in de OP zet dat bezoekers ook nuttige bijdragen moeten leveren aan rest van het forum en als dat niet gebeurd dat het dagcafe dicht gaat..
Gaat niet werken vrees ik. Je kan altijd een PM naar één van de mods sturen? :dunno:

Deze kwam uit de buurt van Veenendaal??
Volgens mij herken ik het kenteken, maar dan heeft die niet alleen achter in elkaar gezeten maar voor ook flink in puin gelegen.

Zou best kunnen dat die daar ook heeft rond gereden, ik zelf heb 'm daar niet vandaan overigens. Al konden we niks vinden aan de voorkant van de wagen, zal het me niks verbazen hoor.

Ik weet wel dat er nog Steelbleu stars25 was, die ook compleet in elkaar zat, voor/achterkant, dak etc. Wagen is dacht ik ook hersteld en weer de markt op gegaan..

Gaat niet werken vrees ik. Je kan altijd een PM naar één van de mods sturen? :dunno:

True, zal straks wel ff kijken of ik een overtuigende pm op kan zetten :P

Anders maar allemaal een log bij gaan houden :roflol:

Anders maken we gewoon op bokt een account aan en gaan we daar een dbb dagcafe openen, al die paardrijmeisjes hnnggg :roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=rSTY...email_reply&feature=em-comment_reply_received

hij noemt mij dikz*k :(

w1tvec.jpg - 265036

wel cool dat ik 38 youtube-karmapunten heb voor 1 comment.:cool:

Ik heb een log, maar die gaan jullie echt niet volspammen hoor :roflol:

My log is serious business!

---------- Post toegevoegd Tue 14 Aug 2012 om 16:43 ----------

Is het stiwaz? :dunno:

:trollface:

Anders maken we gewoon op bokt een account aan en gaan we daar een dbb dagcafe openen, al die paardrijmeisjes hnnggg :roflol:
Vraag omtrent topic betekende alleen maar dat ik meer in de voeding sectie ging kijken en reageren tbh.

Weekend temperaturen tot de 30 graden.. en ik moet het hele weekend werken.

:fuu:

Terug
Naar boven