AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

gelaserd en aan de kant gezet. 1000+ boete, motor in beslag, half jaar motor EN autorijbewijs kwijt en misschien cursus

Helaas is het niet misschien de cursus, maar zeker weten dat je de cursus moet volgen.
Tegenwoordig standaard bij alle overtredingen boven de 50 te hard.
Dus je moet er nog eens 850 euro bijtellen voor de cursus:mad:

2 vuile fl**kers die om 8u net zijn begonnen met hameren en weet ik veel wat zodat de hele buurt wakker wordt.

je zou motor moeten rijden voor de feeling van 200+ rijden. is echt gaaf alles zoeft voorbij verstand op nul en gaan. heerlijk

ja en dat is júist waarom ik hem voor mijn eigen veiligheid niet moet halen :o

beter ga je z.s.m hale vriend volgend jaar word stuk duurder

waarom? heb hier nooit wat van gehoord.

zoiezo de kick,de adrenaline. Maar weetje wat t is. Met zo een motor met veel pk zit je op die snelheid voordat je t door hebt. als je 100 rijdt en je geeft ff een volle dot gas zit je 10 sec later ver boven de 200.
.

zal vast een heerlijke kick zijn, maar het is niet bepaald slim, ik zie mezelf ook echt niet 'cruisen' met 120 waar je 120 mag. knallen denk ik dan!

Dit is voor mij ook nog steeds een kleine reden.. Wilde 'm ook dit jaar halen, maar heb 't voor nu gelaten voor wat 't is.

Heb twee jaar lang een 300+pk impreza gereden en echt iedere rit, dan bedoel ik ook echt iedere rit kwam ik altijd ver boven de 200 uit.. (harder dan 270 ging die overigens niet. :D)

Weet 100% zeker dat wanneer ik op een motor stap, me gashendel nauwelijks dicht zal staan.. Ik wacht wel ff een paar jaartjes.:)

Pics van de Impreza? houd ook wel van mooie auto's :)

zoiezo de kick,de adrenaline. Maar weetje wat t is. Met zo een motor met veel pk zit je op die snelheid voordat je t door hebt. als je 100 rijdt en je geeft ff een volle dot gas zit je 10 sec later ver boven de 200.

---------- Post toegevoegd Tue 14 Aug 2012 om 00:37 ----------

wel mijn eerste keer maar een overschrijding van meer dan 100%.
er was helemaal niemand op de weg dus gaf ff een dot gas.
Maar t valt idd niet goed te praten en geef niemand behalve mijzelf de schuld.

Ah zo. Nouja ik begrijp het wel, zelf pak ik inmiddels zo goed als altijd de auto van mijn ma omdat ik mezelf ook nooit in kan houden en die van mijn ma gaat max maar 165 km/h :roflol:

Maar wel apart dat je weet dat je al weet dat je hem zo lang kwijt bent.. Meestal hoor je dat pas na de zitting. Vriend van mij was gelazerd met 240 km/h en hij was rijbewijs 3 maanden kwijt en auto 3.5. Toen hij de auto op mocht halen moest hij wel ff stallingskosten afrekenen..

Het enige frusterende aan zulke dingen vind ik dat wanneer buitenlanders het doen ze wegkomen met een boete van 1000 euro (of iets in die richting) en dan gewoon weer verder mogen rijden.

Ach wees blij dat je het niet in zwitserland deed, daar staat zowat de doodstraf op op zulke snelheden :roflol:

Edit:

Net even gevraagd bij hem, hij had 8 maanden rijontzegging gekregen waarvan 5 maanden voorwaardelijk. Boete was 2000 euro en hij reed 122 km (gecorrigeerd) te hard op een 120 km/h weg.

Laatst bewerkt:
Slaapstoornis nog steeds niet voorbij. Nu schilders over de vloer elke morgen vanaf half 8. Ik ga express om 9-10u naar bed, slaap pas om 3u en word vervolgens om het halfuur wakker omdat ik moet pissen als een moederneuker. Volgende week intro van HBO, dat wordt elke ochtend om 6u opstaan om met de trein naar Nijmegen te gaan, joepie....

Iemand een idee of er pillen zijn die het plassen s'nachts tegenhouden?

Met tegenzin besloten om er weer een IF cut tegenaan te gooien. Aangezien ik 2-3 maanden niet kan trainen is dat het beste, met huidig voedingspatroon word ik anders nog vetter. Dan maar weer richting -93 gaan.

Dit word echt uithongeren aangezien activiteitsfactor 0 is.. Pf, epic

Met tegenzin besloten om er weer een IF cut tegenaan te gooien. Aangezien ik 2-3 maanden niet kan trainen is dat het beste, met huidig voedingspatroon word ik anders nog vetter. Dan maar weer richting -93 gaan.

Dit word echt uithongeren aangezien activiteitsfactor 0 is.. Pf, epic

Wat is je eating window? Ik wil ook met IF gaan beginnen ( ook met tegenzin, altijd honger xd ), maar weet niet goed hoe ik mijn eating window moet inplannen.

Wat is je eating window? Ik wil ook met IF gaan beginnen ( ook met tegenzin, altijd honger xd ), maar weet niet goed hoe ik mijn eating window moet inplannen.

Uh die ga ik dalijk maken,

Zal zoiets worden:

12:00
200 gram kip, 30 gram ongekookte rijst, 100 gram tonijn

17:00
200 gram zalm, 30 gram rijst,

20:00 zelfde als 12:00

Moet alleen nog ff precies rekenen, maar dit zal ongeveer kloppen,

Daarbij neem ik dan nog dexaprine, vit d, glucosamine, vitamine alles,

Ena dit zal krachtverlies opleveren, mja 2-3 maanden niet trainen geeft zowiezo krachtverlies

Pff de post heeft m'n verzonden pakket als vermist opgegeven, had die shit beter zelf kunnen houden :mad:

Week 2 dat ik niet kan trainen (behalve benen en buik) klote tricep aanhechting wilt niet normaal doen :mad:

Doe maar rijk ironhide!:o

is dat niet in Almere ergens? :)
mooi bak

Nee, was in Hoofddorp. En bedankt man, helaas heb ik 'm weg moeten doen.. Iemand in het verleden kon er blijkbaar niet mee overweg en had 'm toen waarschijnlijk met z'n achterkant in de sloot gezet.. Hier kwam ik pas na 1,5 jaar achter, toen kwamen er op allerlei plekken roest door kwam etc.

Wilde het nog laten maken, maar het kosten plaatje zat al tussen de 3/5k en dan moest ik me nog afvragen of me auto daarna wel 100% in orde was en de ellende daarna niet weer opnieuw zou beginnen.. Ben er echt ziek van geweest, af en toe nog steeds. :(

Volgen jaar weer terug naar school en als ik klaar ben wil ik een STI 06/07 kijken. :)

damn 3-5k is wel veel voor zo'n grapje ja

Het ouwehoer topic is gedelete, dat heeft mijn dag verpest.

Nouja dat en squatten in een technogym rack.

:fuu::fuu::fuu::fuu: why????

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Hoe moet ik nu met kathleen praten? :dunno:

Terug
Naar boven