AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Te weinig slaap gehad :fuu:

Dadelijk weer werken, shiiiiiiit

dacht eindelijk dat rijlessen beetje goed ging (les 1-4 7 uur savonds of later) heb ik er eentje midden in de spits gaat het weer aardig moeilijk. 1x aflag gemist in bebouwde kom en ik rij vaak te hard :o maar gaat in algemeen wel beter :thumb:

haha rijles, zalig tijd. Steeeds weer jailbait naar huis brengen en die racistische rijinstructeur die heel chill om kon gaan met fouten die ik maakte.

had hele dag al zin om te trainen. Net gegeten, en nu duizelig en het gevoel dat ik hele dag niks binnen heb. Dus zo maar weer eten en training overslaan:( morgen maar weer dan :)

Pfffffffffffffff vrouwen en hun logica soms...

Als je in gym staat ben je zo fit.

come on, gewoon gaan man stel je niet aan :D

ben er niet geheel vreemd mee, heb diverse keren na een zware werkdag getraind, en moet zeggen tot je in de gym bent voel je je best moe, maar eenmaal bezig gaat het best ;)

hahaha daar hebben jullie zeker gelijk in. Zit toch alweer te twijfelen haha, maar momenteel ook nog lichte blessure dus extra dag rust zou ook helemaal geen kwaad kunnen.

waarom energie verspelen als je k*t voelt en amper energie hebt. Makes no sense.. Kan beter rustdag vandaag en dan morgen weer.

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 19:34 ----------

0,0 energie, vrij weinig zin dan imo
Met die attitude ga je er niet komen bro! Je denkt dat je moe bent!
Vaak heb ik mijn beste trainingen als ik eerst niet wou gaan omdat ik dacht dat ik moe was

Met die attitude ga je er niet komen bro! Je denkt dat je moe bent!
Vaak heb ik mijn beste trainingen als ik eerst niet wou gaan omdat ik dacht dat ik moe was

Moe ben ik ook niet. Gewoon niet helemaal fit. En idd beste trainingen heb je meestal als je het niet verwacht:P Heb het vaak sochtends vroeg na amper ontbijt te hebben gehad

een dag niet getraint is een dag niet geleefd. ik ga trainen joow!

jullie hebben helemaal gelijk, gone to the gym:) trainse

Ik ga lekker niet.

Vanavond cardio, morgen armen

Dat ik vandaag niet kon trainen:mad: vanaaf idd cardio dat het weer goed maakt..

Terug
Naar boven