Nickk89
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had hele dag al zin om te trainen. Net gegeten, en nu duizelig en het gevoel dat ik hele dag niks binnen heb. Dus zo maar weer eten en training overslaanmorgen maar weer dan
![]()
had hele dag al zin om te trainen. Net gegeten, en nu duizelig en het gevoel dat ik hele dag niks binnen heb. Dus zo maar weer eten en training overslaanmorgen maar weer dan
![]()

waarom energie verspelen als je k*t voelt en amper energie hebt. Makes no sense.. Kan beter rustdag vandaag en dan morgen weer.

Met die attitude ga je er niet komen bro! Je denkt dat je moe bent!waarom energie verspelen als je k*t voelt en amper energie hebt. Makes no sense.. Kan beter rustdag vandaag en dan morgen weer.
---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 19:34 ----------
0,0 energie, vrij weinig zin dan imo
Met die attitude ga je er niet komen bro! Je denkt dat je moe bent!
Vaak heb ik mijn beste trainingen als ik eerst niet wou gaan omdat ik dacht dat ik moe was
Heb het vaak sochtends vroeg na amper ontbijt te hebben gehadMoe ben ik ook niet. Gewoon niet helemaal fit. En idd beste trainingen heb je meestal als je het niet verwachtHeb het vaak sochtends vroeg na amper ontbijt te hebben gehad