MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

buikpijn net nu ik wil gaan trainen :fuu:

chick die afbelt, terwijl ze film zou komen kijken en eten, FUU

zie er morgen gelukkig @ stad maar zou liever even weer alleen met der zijn

dat word bulken vanavond

Ik hoor net dat een maar mongols bij mijn tante en oma een gegraveerd glas plaatje van onze familie van het graf hebben gejat. ter***lijers!!

Gym die weer dicht is, echt schijturen in de vakantie. Heb het nu ook pas gezien, ma en di 12-14u en 18-21.30 en vanaf woensdag tot vrijdag enkel tussen 12-14u, schijt :(.

Kost ook maar 30 euro per jaar en in het schooljaar is het altijd open van 18 tot 22h ( wat ideaal is voor mij ).

Denk dat ik deze week toch maar eens jimsfitness ga checken, iemand ervaring mee? Kan een gratis 4 dagenpas aanvragen ( printer is leeg anders kon ik vandaag nog gaan ). Maar naar het schijnt hebben ze er geen squatrek , dan kan ik er dus maar 1 training per week doen :p.

Heb nog een abbo van een andere gym maar die ligt op 7-8km, geen zin om dat eind te fietsen :(. (gym die ik thuis gebruik als ik niet op kot zit, -heeft ook een vestiging in Gentbrugge- , deze vakantie relatief veel maar omdat ik nu weer op kot leer voor de herexamens moet ik hier weer gaan)

Achjah morgen maar om 12u gaan, FML :mad:

Ik weeg nog maar 68 :sad:

:fuu: ik begin terug een maag- of slokdarm ontsteking te krijgen :fuu:

syptomen? volgens mij heb ik dat nu :fuu:

3 hamburgers en 4 ijsjes gegeten + fenandes blikje gaat lekker goed als je ziek bent en geen rijst kan kanen
Moeilijk om uit te leggen. Heb het in mijn leven al redelijk vaak gehad.

Raar gevoel van je maag tot je keel, je belabberd voelen, als je onder je plexus duwt doet het pijn. Zo van die dingen

(heb reflux, slechte houding door het studeren + stress zonder medicaties is de oorzaak :o )

Moeilijk om uit te leggen. Heb het in mijn leven al redelijk vaak gehad.

Raar gevoel van je maag tot je keel, je belabberd voelen, als je onder je plexus duwt doet het pijn. Zo van die dingen

(heb reflux, slechte houding door het studeren + stress zonder medicaties is de oorzaak :o )

ik heb diarree, buikpijn, verminderde eetlust, onstoken voet, en steeds hoesten en veel drang naar water. Volgens mn huisarts heb ik een bac infectie maar die zei zomaar zonder mn maag te onderzoeken etc

Zoek even een andere huisarts. Srs

Terug
Naar boven