MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

dirty bulk with dem hamburgaz

wou de ventilator ff optillen om er iets onder te leggen zodat ie iets meer naar boven staat. Komt me vinger dus dat ding :fuu: had het pijnlijker verwacht maar alsnog geen leuk gevoel.

toestraks allemaal aanpassingen gemaakt aan me voedingschema, nieuwe voedingsmiddelen toegevoegd in de tabellen etc. etc. - hangt me computer vast, alles weg.
FML

Verkouden.

net tot het besef gekomen dat ik niet in staat ben Haskell te leren op 2 dagen tijd en dus ga buizen op mn examen vrijdag -_-'

pfffff
Ik weet niet hoe ik me nu voel. Of ik moet stoppen, of ik moet 100000x zo hard beginnen trainen :dunno:

2zia3w0.jpg - 266180

fuark man, als er 1 dbber is waar ik homo voor zou worden is het wel peanuthead, 100%srs!

Meest waardeloze sportintrodag gehad. Sporten waaronder Capoeira, volleybal, lacrosse, zeilen ( the****? ), terwijl er een fitnesszaal en voetbalveld aanwezig was. Waarom HAN, waarom? ....

fuark man, als er 1 dbber is waar ik homo voor zou worden is het wel peanuthead, 100%srs!

Grote Teen ziet er wel beter uit, no homo.

Ik vraag me trouwens af of hij er voordeel bij heeft dat hij maar 1 been heeft.

Omdat hij 1 been heeft hoeft hij een stuk minder spiermassa in zijn benen te onderhouden waardoor hij meer test. over heeft voor de rest van zijn lichaam

Meest waardeloze sportintrodag gehad. Sporten waaronder Capoeira, volleybal, lacrosse, zeilen ( the****? ), terwijl er een fitnesszaal en voetbalveld aanwezig was. Waarom HAN, waarom? ....

Ga je sportopleiding doen of hoort dit bij een opleiding?

Nipte fail op de bench vanavond, geen groot probleem maar volgende keer beter!

Laatst bewerkt:
WaterPoloer zei dat mijn verhoudingen niet op die van Steve Cook lijken :mad:
zijne lijken alleen erop als die klaar is met cutten!!

:trollface:

Terug
Naar boven