Demian
Huge Freak
- Waardering
- 649
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
****!! net dikke blunder gemaakt.
Wil me meisje slaap lekker wensen en typ ik dit smsje:
''He schat, slaap lekker! Rust nog even goed uit want binnenkort gaan we heel wat inhalen xxx''
Wil ik het gvd verzenden stuur ik het naar die moeder toe om 0:30 snachts.
LOOL, fuarkk gaat een schaammomentje worden als ik daar volgende week aankom.

Van wat je hebt gespeeld was het chill?
---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 12:17 ----------
Probeer je probleem online te zoeken. Of stuur een klacht mail naar het bedrijf.
pop up van de netbeheerder:
gelieve geen eigen software in de citrix farm te draaien
D'oh !

lijkt op counterstrike 1.6 achtig , beetje source. Is nog net uit beta dus daardoor crasht ie af en toe... is best wel goedkoop en als je goed bent is het een leuk spel

pop up van de netbeheerder:
gelieve geen eigen software in de citrix farm te draaien
D'oh !
Ja wtf is dat man, had ik gister ook.minimaal 15 keer proberen een foto te uploaden hier, 14x opgeslagen als pjg ipv jpg
![]()
Van wat je hebt gespeeld was het chill?
---------- Post toegevoegd Thu 23 Aug 2012 om 12:17 ----------
Probeer je probleem online te zoeken. Of stuur een klacht mail naar het bedrijf.
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/Kan ik het spel ook runnen? dit zijn mijn pc specs heb er niet echt verstand van:
amd ahtlon 64 x2 dual processor 5200+ 2.6ghz
2gb ram
en videokaart is er nvidia 7650gs. allemaal oud spul
De Illuminati moet jou echt altijd hebben..
Je kan zelf ook berichten sturen naar mensen op je server.
Gewoon via taakbeheer en dan laatste tab gebruiken, dan zie je de mensen die ingelogd zijn op dezelfde server als jou.
Als het goed is kan je met rechter muisklik gewoon 'Send Message' aanklikken.
Was tenminste bij m'n vorige stageplek, maar kan ook zijn omdat ik toen 'Helpdesk' rechten had.

Niet goed genoeg? Een dual-core van 2.6 ghz moet hem toch zeker wel trekken?Op Firefox deed ie het wel. Alleen CPU is niet goed genoeg. Mja heb toch geen tijd voor nog een verslaving, ben al te lui