- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gvd, bish wil komen eten maar is natuurlijk weer te laat.
Ze is te laat uit de keuken om je eten te komen brengen of wat bedoel je?

Min adidas power perfect schoenen die ik net heb binnengekregen knellen een beetje
Normaal maat 44 heb maat 44.2/3 gekozen, dan maar 45.1/3 kiezen...
Al maanden aan het trainen en de progressie die ik maak is gewoon schrijnend..
Moet dringend aanpassingen maken..
Wel momenteel ben ik aan het cutten omdat ik 19% vp had. Zit nu op iets van 16% maar gaat niets meer vanaf.. Fout ligt volledig bij mezelf door de te lage progressie omdat ik bijvoorbeeld de motivatie niet heb om aan cardio te doen.
Nuja zoals ik zeg moet ik dringend aanpassingen maken men trainingsattitude..
Wel momenteel ben ik aan het cutten omdat ik 19% vp had. Zit nu op iets van 16% maar gaat niets meer vanaf.. Fout ligt volledig bij mezelf door de te lage progressie omdat ik bijvoorbeeld de motivatie niet heb om aan cardio te doen.
Nuja zoals ik zeg moet ik dringend aanpassingen maken men trainingsattitude..
Iedere dag ben ik pissed op mezelf als ik de mirror passeer .. Moet wel zeggen dat mijn werk het niet makkelijk maakt.. Zijn 12u dagen, ik moet dan ook echt wel pushen om na een werkdag nog te trainen 
cardio hoeft ook niet (persé) , zolang je maar zorgt dat je voeding/refeeds maar in orde zijn
bro, er bestaan nog andere winkels hoorbody&fitshop heeft noxipro niet meer. En dexaprine is uitverkocht. Niet hun schuld maar vind het toch jammer, noxipro stond op me to-do list.

Ah nu je het zegt, dacht dat het overal eruit lag, nu direct bestellen voordat het er hier ook uit is.bro, er bestaan nog andere winkels hoor
xxlnutrition verkoopt nog noxi

"I will not be competing this year in the Mr. Olympia. I did try to get back on track with my training and my eating, but there was simply too much going on with my business ventures. The only way I would compete is if I can put 100 percent into it, and the timing wasn't right for this year. And honestly, it wasn't until mid-July that I even made the decision to return in 2013 and try to get my title back from Phil, just like I got it back from Dexter in 2009. But this year, for the first time in 10 years, I want to just sit back and watch the show— who moves up, who moves down— and start training full-throttle for the 2013 Mr. Olympia not too long after. Next month in MD, I will give the full story behind my decision to sit this one out, and how and why I know I can get my title back next year."
GET BETTER BRO