- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Neem anders 1 van de moeilijkst bereikbare plaatsen..
2 finger deathpunch behind the ear !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neem anders 1 van de moeilijkst bereikbare plaatsen..
Geen idee man xD
Ik weet alleen dat het f*cking veel pijn doet en dat je de eerste paar seconden niets kan doen!
.
.Word er ergens gestookt?Het verpest niet echt m'n dag maar het irriteert me toch dat er een aantal forummembers zijn die menen te moeten stoken in mijn relatie met Feedback.
Get a life bishes.![]()
Wait wutHet verpest niet echt m'n dag maar het irriteert me toch dat er een aantal forummembers zijn die menen te moeten stoken in mijn relatie met Feedback.
Get a life bishes.![]()
op DBB en ik weet van nietsWas bezig met fappen op antoine sorry dat het zolang duurdeHeb een epic post gemaakt in het antoine vaillant topic en krijg van niemand 'thx bro'
Al die moeite voor niets![]()

Is is je vergevenWas bezig met fappen op antoine sorry dat het zolang duurde
no homo

Het verpest niet echt m'n dag maar het irriteert me toch dat er een aantal forummembers zijn die menen te moeten stoken in mijn relatie met Feedback.
Get a life bishes.![]()
u mad?Het verpest niet echt m'n dag maar het irriteert me toch dat er een aantal forummembers zijn die menen te moeten stoken in mijn relatie met Feedback.
Get a life bishes.![]()

Dat is wel triest man.. imo, had je het gewoon anoniem moeten houden bro. had je dit gezeik ook niet
Een date met feedback?Is geen gezeik brah, gewoon lachwekkend kleuterschool gedrag.
Vraag me alleen af wat ze ermee denken te bereiken, that's it.