XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Geen idee man xD
Ik weet alleen dat het f*cking veel pijn doet en dat je de eerste paar seconden niets kan doen!

Haha zal t eens navragen, vriend van mij zit op thaiboxen dus die heeft al die zooi een keer uitgelegd :p .

Hij had een keer zijn knie vol in de lever geplant van iemand, pas na 30 seconde kon die opstaan en daarna liep hij als iemand die flink dronken was naar de kleedkamers :roflol: .

mijn dag is verpest door de kortzichtigheid van sommige mensen...

+ moet wachten op me body en fit bestelling tot maandag ipv vandaag :sad:

Laatst bewerkt:
Dat inderdaad whami!

Belachelijk ook hoe hard geprobeerd wordt om helden onderuit te halen.

En dat ik al hele middag wacht op een belangrijk telefoontje. Ik haat wachten en kan ondertussen vrij weinig doen.

Heb een epic post gemaakt in het antoine vaillant topic en krijg van niemand 'thx bro'
Al die moeite voor niets :sad:

Het verpest niet echt m'n dag maar het irriteert me toch dat er een aantal forummembers zijn die menen te moeten stoken in mijn relatie met Feedback.
Get a life bishes.:roflol:

Het verpest niet echt m'n dag maar het irriteert me toch dat er een aantal forummembers zijn die menen te moeten stoken in mijn relatie met Feedback.
Get a life bishes.:roflol:

Dat is wel triest man.. imo, had je het gewoon anoniem moeten houden bro. had je dit gezeik ook niet

no-meme-rage-face.jpg - 266418

Hey ja sorry man :trollface:

nee srs wie waren het

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 19:08 ----------

Oh ik denk dat ik het al weet. Maar ja dat zijn ook wel de meest kansloze gastjes die er zijn. Come at me kansloze gastjes :trollface:

Kom dan kereltjes :trollface::trollface::trollface:

Terug
Naar boven