- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heb er trouwens niets mee te maken 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

marcel is ook een f**got dat die niet gelijk zegt wie het is en geheimzinnig moet doen.
sonimdissapoint.jpg
![]()

En ik niet?

Marcel nu ga je echt te ver, gewoon omdat ik feedback op whatspap heb. Skyblazer zegt iets tegen haar, wat zij tegen jou zegt over een foto?
Aware more please? Ik weet niet eens waar de **** het over gaat man.
Marcel nu ga je echt te ver, gewoon omdat ik feedback op whatspap heb. Skyblazer zegt iets tegen haar, wat zij tegen jou zegt over een foto?
Aware more please? Ik weet niet eens waar de **** het over gaat man.
Lets get it over with, allebei broek af en foto naar elkaar sturen. Dan zie je meteen wie gelijk heeftLul niet kerel jij probeerde mij gewoon zwart te maken, wat the **** boeit het mij nou dat jij haar op whatsapp hebt?Epic argumentatie.
om het eerlijk te houden krijg marcel wel even de tijd om de roids uit zijn systeem te laten.Lul niet kerel jij probeerde mij gewoon zwart te maken, wat the **** boeit het mij nou dat jij haar op whatsapp hebt?Epic argumentatie.

Meiden zijn het zwakst als ze een volledig tegenovergesteld type tegemoet komen dan hun huidige vriend.
Dus..
Marcel is BUF = ze heeft een zwak voor kleine ecto boys