MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

happy-i-see-what-you-did-there.png - 266423

marcel is ook een f**got dat die niet gelijk zegt wie het is en geheimzinnig moet doen.

sonimdissapoint.jpg

:trollface:

lol fagget

Marcel nu ga je echt te ver, gewoon omdat ik feedback op whatspap heb. Skyblazer zegt iets tegen haar, wat zij tegen jou zegt over een foto?

Aware more please? Ik weet niet eens waar de **** het over gaat man.

Marcel nu ga je echt te ver, gewoon omdat ik feedback op whatspap heb. Skyblazer zegt iets tegen haar, wat zij tegen jou zegt over een foto?

Lul niet kerel jij probeerde mij gewoon zwart te maken, wat the **** boeit het mij nou dat jij haar op whatsapp hebt?Epic argumentatie.

Heb je niks beters te doen homo

Lul niet kerel jij probeerde mij gewoon zwart te maken, wat the **** boeit het mij nou dat jij haar op whatsapp hebt?Epic argumentatie.
Lets get it over with, allebei broek af en foto naar elkaar sturen. Dan zie je meteen wie gelijk heeft :) om het eerlijk te houden krijg marcel wel even de tijd om de roids uit zijn systeem te laten.
Foto's sturen jullie maar via PM naar elkaar, hoef ik niet te zien. Skinny kan eventueel scheidsrechter zijn dus stuur ook maar naar hem.

Wtf zitten jullie ook met feedback te appen ..

hoe oud is dat chick dan als jongens van 17 haar zitten te whatsappen?

Met wijfje naar de mother****ing primark.. de laatste keer in me leven! Wat een kippenhok vol gleufdieren zeg ongezien dit, kreeg instant hoofdpijn..

Meiden zijn het zwakst als ze een volledig tegenovergesteld type tegemoet komen dan hun huidige vriend.
Dus..
Marcel is BUF = ze heeft een zwak voor kleine ecto boys

Terug
Naar boven