- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
had geen zin om het opnieuw te typenBoeie, how the f*ck kan er ineens zo'n ging zijn onder het gras in het midden van een bos ...
snap het nogaltijd niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had geen zin om het opnieuw te typen
Dat is waar die jagers zich verstoppenhad geen zin om het opnieuw te typen
Boeie, how the f*ck kan er ineens zo'n ging zijn onder het gras in het midden van een bos ...
snap het nogaltijd niet![]()
. Snap nu eindelijk het spreekwoord op het rechte pad blijven, anders rijd je zo de modder in 
Dat is waar die jagers zich verstoppen. Snap nu eindelijk het spreekwoord op het rechte pad blijven, anders rijd je zo de modder in
![]()

Wanneer ga je nog eens recente pics posten?Mijn kuiten.Ze meten nu net geen 44cm and it still looks like shit.
![]()

Mijn kuiten.Ze meten nu net geen 44cm and it still looks like shit.
![]()
Wanneer ga je nog eens recente pics posten?
Ben benieuwd wat die kuur met je heeft gedaan
no homo
Foto's gaan zeker komen, ben nog bezig met me kuurtje. In de laatste 2weken ofzo wil ik alles gaan maken en uploaden. Heb nog foto's dat ik 17 was bij 76kg.
Leek mij leuk om alles achter elkaar te zetten, zodat de progressie duidelijk te zien is.

Mijn kuiten.Ze meten nu net geen 44cm and it still looks like shit.
![]()
.
(semi srs)Idem, denk dat het maar vanaf 46 ergens begint op te lijken.

Je kan toch alvast posten hoe je er nu bij staat? lekker boeie hoe je er nu uitziet, ik had zelf ook een pic gepost waar ik helemaal depleted of was, zonder pomp![]()
Heb foto gemaakt, ff uploaden..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
Armen 45cm
onderarmen 36,5cm
Rug/borstomtrek 120cm
Benen 70cm
Kuiten +/- 44cm