MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:o had geen zin om het opnieuw te typen

Boeie, how the f*ck kan er ineens zo'n ging zijn onder het gras in het midden van een bos ...
snap het nogaltijd niet :p
Dat is waar die jagers zich verstoppen :p. Snap nu eindelijk het spreekwoord op het rechte pad blijven, anders rijd je zo de modder in :roflol:

Guess:o:o

Mijn kuiten. :( Ze meten nu net geen 44cm and it still looks like shit. :mad:

wou thuis gaan trainen, vroeg een vriend of ik mee naar de stad ga. :( heel me schema verpest.

Foto's gaan zeker komen, ben nog bezig met me kuurtje. In de laatste 2weken ofzo wil ik alles gaan maken en uploaden. Heb nog foto's dat ik 17 was bij 76kg.
Leek mij leuk om alles achter elkaar te zetten, zodat de progressie duidelijk te zien is.

Je kan toch alvast posten hoe je er nu bij staat? lekker boeie hoe je er nu uitziet, ik had zelf ook een pic gepost waar ik helemaal depleted of was, zonder pomp:roflol:

Je kan toch alvast posten hoe je er nu bij staat? lekker boeie hoe je er nu uitziet, ik had zelf ook een pic gepost waar ik helemaal depleted of was, zonder pomp:roflol:

Heb foto gemaakt, ff uploaden..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Armen 45cm
onderarmen 36,5cm
Rug/borstomtrek 120cm
Benen 70cm
Kuiten +/- 44cm

Jezus mijn pa heeft zo'n android telefoon gekocht, zit hij constant aan mijn kop te zeiken hoe dat ding werkt. Wordt hij boos wanneer ik zeg dat hij maar een iPhone moet kopen :fuu:

fuark, beast!!!!

Mag maandag pas naar huis.

keiharde kater van het zuipen gister :S

Terug
Naar boven