XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Beter toch, ik wou je alleen maar dat wijsmaken want je heb er geen **** aan echt niks ook al heb je stress bijt daar gewoon door heen zo word je hard gemaakt want als blower zak je echt naar de goot (de meeste dan) zijn ook wel mensen die er tegen kunnen maar ook niet iedereen. wel foktop dat heel je vriendengroep dat doet of zijn er nog anderen mensen waar mee je omgaat die niet blowen ?

Jawel maar de gene die ik echt in de vakantie gewoon elke dag mee heb gezeten gaan er nu echt te ver in.

Kan best zo zijn hoor dat het blowmaatjes zijn maar ik zou zelf lekker stoppen ;) helemaal als je van 1996 komt als ik je naam zo zie dan ben je 16/17 dus niet aan die shit beginnen later word het een gewoonte en lukt het niet meer om er van af te komen.

---------- Post toegevoegd Sat 25 Aug 2012 om 23:04 ----------

Ja je moet gewoon niet veel van aan trekken dat hun het doen, dat hun die kant op willen is hun beslissing toch ken jij niks aan veranderen.

Gelukkig maar meeste beginnen om "stoer" te doen of sommigen met een andere reden hoor.. maar de ding is dat ik je situatie wel begrijp omdat ik zelf dat soort tijden ook mee heb gemaakt maar je moet hun gewoon lekker hun gangetje laten gaan en als ze willen blowen doen ze dat maarja het is wel k*t dan toch als ze je gebruiken of iets.

Iemand uit 96 kan nooit 17 zijn natuurlijk. Het is 15/16

Jawel maar de gene die ik echt in de vakantie gewoon elke dag mee heb gezeten gaan er nu echt te ver in.

Altijd wel foktop ja, heb ook zoveel vriendengroepen opgeven omdat ik ze te junkerig vond.. tot slot is het heel normaal dat mensen gewoon een blowtje doen of snuiven of wat dan ook weetje .. nederland word gewoon zo gemaakt en de nieuwe generaties pakken het over toch word allemaal een gewoonte dat iedereen maar blowt en shit..

Maar als ze jou echt zien als blowmaatje zou ik niet teveel met ze omgaan..maar dat is aan jezelf natuurlijk!

Altijd wel foktop ja, heb ook zoveel vriendengroepen opgeven omdat ik ze te junkerig vond.. tot slot is het heel normaal dat mensen gewoon een blowtje doen of snuiven of wat dan ook weetje .. nederland word gewoon zo gemaakt en de nieuwe generaties pakken het over toch word allemaal een gewoonte dat iedereen maar blowt en shit..

Maar als ze jou echt zien als blowmaatje zou ik niet teveel met ze omgaan..maar dat is aan jezelf natuurlijk!
Zagen me ook als gewone vriend, kende ze ookal voordat er geblowt werd! Had andere blowmaatjes :P

Houd zo wel op, als eenmaal geld op is kan er ook geen wiet meer gerookt worden. Neem aan dat je als 15/16 jarige niet veel verdiend met een bijbaan.

Zal ook eens niet.

Echt he.. sommigen zijn echt verwent

gierige slaapvaak komt niet langs, ik wil gvd slapenn maar lig meer te zwemmen tussen me kleren en dekens.

Ik ben straks weg en wou in voormiddag wat cardio gaan doen, maar het is echt aan het gieten ....
Cardio zal er dus niet inzitten :(

tumblr_kxa5vtEhlo1qzo4t5o1_400.jpg - 266649

Tegen een beetje regen kan ik wel tegen (gisteren ook regen gehad tijdens de cardio)

Maar een uur gaan fietsen in de gietende regen is net iets teveel van het goede! :p

Wat boeit t als t regent? Vroeg of laat rij je toch wel ergens in waar je niet in moet rijden? :roflol:

Alle jezus wat een koppijn

Terug
Naar boven