Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

jessica-alba-come-to-bed.gif - 267233

nah valt reuze mee.... Maar heb t met me zorgverzekering zo ver laten komen dat ik als wanbetaler aangemeld ben & als je dan allerlei incasso kosten erbij optelt dan gaat t hard.

Ja bel ze morgen effe, maar denk dat ik gwn 2 a 3 maanden ken wachten. De belasting werkt nogal traag wanneer ze zelf moeten betalen alleen wanneer jij hun geld schuldig ben bellen ze je met 2 dagen op..

Ga ook effe die school bellen misschien mag wel 2 maanden later instromen & als t niet lukt dan volgend jaar maar opleiding doen:rolleyes:

Moet je gewoon ff situatie uitleggen en betalingsregeling aanvragen. Meestal kun je wel onder die incassokosten uitkomen.

En je kan beter gelijk beginnen met je opleiding en anders een jaar werken.. Als je in de 1e periode dingen mist ben je ****ed voor rest van het jaar als je niet een overactief werksletje bent :o

Gister om half 5 op me nest gaan liggen, wakker schrokken om 9uur. Ben gaan douchen, ff gegeten en lag om 10uur weer op me bed.. Net weer wakker geworden om half 7.. Dafuq is this shit?

Door al dat geslaap geen eten kunnen koken.. Feelsbatman.jpg

Hoezo slaap jij al om half 5 smiddags?

Dat mijn broertje, die vuile rat, 10.000 dollar gewonnen heeft met pokeren.

Gun t m wel maar moet eerlijk toegeven dat ik zo jaloers ben als de mother****er... Kon die
10. 000 op dit moment zelf heel goed gebruiken..:rolleyes:
Ik ken iemand en die heeft al wel grotere bedragen gewonnen ;)
En die persoon kent iemand die 200.000$ heeft gewonnen op 1 toernooi!

Ik ben ook jelly ofcourse!! En ik maar werken tegen 8€/u :(

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 10:07 ----------

Vanmorgen wakker geworden door een epic droom.
Ik droomde dat ik in een zatte bui op een foto van het kleine zusje van een Albanese vriendin had gereageerd 'would rape' :roflol: was blijkbaar geen goed plan :o

En het regent f*cking hard!!!! Ik vertrek binnen 20min met de fiets naar de gym :(

Laatst bewerkt:
Ik verdiende $2k per maand met poker, de stress die je ervan krijgt is het nie waard tho.. om die reden kapte ik ermee;)

ik hield alles bij, dit was bv de maand April:

2znpqxi.png - 267235

En dit was mijn beste week ever:

2v29y5g.png - 267236

Waarom speel je geen hold'em?

k*tweer, en ik moet nog trainen en nog keer treinen :(

Ik ken iemand en die heeft al wel grotere bedragen gewonnen ;)
En die persoon kent iemand die 200.000$ heeft gewonnen op 1 toernooi!

Ik ben ook jelly ofcourse!! En ik maar werken tegen 8€/u :(

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 10:07 ----------

Vanmorgen wakker geworden door een epic droom.
Ik droomde dat ik in een zatte bui op een foto van het kleine zusje van een Albanese vriendin had gereageerd 'would rape' :roflol: was blijkbaar geen goed plan :o

En het regent f*cking hard!!!! Ik vertrek binnen 20min met de fiets naar de gym :(

Ken ook iemand die meedoet aan pokertoernooien uit mijn klas, het leuke eraan is wel dat wij zijn inlegbedrag mogen helpen sponsoren.

Dus als ik daar bv 30% van betaal dan krijg ik ook 30% van zijn profits als hij ze maakt, maakt hij er geen dan zie ik natuurlijk niets terug.

Fuark hoop dat het tegen 1u over is met regenen :D. Zeiknat op een examen zitten is echt k*t :o

Gun ieder ze geluk he. Zeker je broertje ;)

Ja doe ik ook wel hoor :)... Had t alleen liever zelf gehad.;)

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 10:51 ----------

als je veel money wilt verdienen, moet je alle spellen vloeiend kunnen beheersen, bein er maar niet aan tho, vergt erg veel mentale inspanning.

Ey aangzn je ook geld gewonnen heb... Hoe zit t met kansspelbelasting? Kan je dat voorkomen door t gewoon niet op te geven?

Het mag wel eens ophouden met waaien, moet zometeen nog om eten:mad:
edit: ow ****, het gaat zo heeeel hard regenen hier, zal maar snel om eten gaan.

Wel echt ****ed up slecht nederlands.

bikers is ne belg jungs

Terug
Naar boven