MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

aw lawd, here we go againnnnn :roflol:
tumblr_m8ix7ftaic1r88u38o2_1280.jpg - 267202

:roflol: Ik kan me zorgverzekering al amper betalen, laat staan dat ik de treinkosten kan betalen van ?? 300 euro ofzo?

Is zorgverzekering zo duur dan? :roflol:

En dat is wel genaaid dan.. Beter bel je duo of je t met spoed kan krijgen..

Ik schrok me ook de pl**ris toen ik zag hoe duur het ov was geworden.. Ik dacht echt maakt geen **** uit auto of ov maar per jaar scheelt het me iets van 1400 euro als ik met de auto ga. Beginnende bestuurder dus extra kilometers maakt toch niets uit voor verzekering en hij krijgt toch elk jaar grote beurt dus als je eigen auto hebt is ov gewoon ziek overpriced :o

Vroeger was met de bus nog 40 euro ofzo.. Nu 110?! Ok wel 10 jaar later maar toch.. damn :roflol:

Is zorgverzekering zo duur dan? :roflol:

En dat is wel genaaid dan.. Beter bel je duo of je t met spoed kan krijgen..

Ik schrok me ook de pl**ris toen ik zag hoe duur het ov was geworden.. Ik dacht echt maakt geen **** uit auto of ov maar per jaar scheelt het me iets van 1400 euro als ik met de auto ga. Beginnende bestuurder dus extra kilometers maakt toch niets uit voor verzekering en hij krijgt toch elk jaar grote beurt dus als je eigen auto hebt is ov gewoon ziek overpriced :o

Vroeger was met de bus nog 40 euro ofzo.. Nu 110?! Ok wel 10 jaar later maar toch.. damn :roflol:

nah valt reuze mee.... Maar heb t met me zorgverzekering zo ver laten komen dat ik als wanbetaler aangemeld ben & als je dan allerlei incasso kosten erbij optelt dan gaat t hard.

Ja bel ze morgen effe, maar denk dat ik gwn 2 a 3 maanden ken wachten. De belasting werkt nogal traag wanneer ze zelf moeten betalen alleen wanneer jij hun geld schuldig ben bellen ze je met 2 dagen op..

Ga ook effe die school bellen misschien mag wel 2 maanden later instromen & als t niet lukt dan volgend jaar maar opleiding doen:rolleyes:

Morgen 4 herkansingen en van 2 snap ik geen ene drol :(

morgen 1e dag school nieuwe klas ook ben benieuwd

lekker gewerkt.. daarna meteen 400gr kip op de pan.
yeahhhhhhhhhhhhhhhh

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat mijn broertje, die vuile rat, 10.000 dollar gewonnen heeft met pokeren.

Gun t m wel maar moet eerlijk toegeven dat ik zo jaloers ben als de mother****er... Kon die
10. 000 op dit moment zelf heel goed gebruiken..:rolleyes:

ben ook jaloers en ik ken je broertje niet eens!

Gister om half 5 op me nest gaan liggen, wakker schrokken om 9uur. Ben gaan douchen, ff gegeten en lag om 10uur weer op me bed.. Net weer wakker geworden om half 7.. Dafuq is this shit?

Door al dat geslaap geen eten kunnen koken.. Feelsbatman.jpg

3 uurtjes slaap

-_-

Terug
Naar boven