MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Twee jongens uit de straat van 16 opgepakt wegens inbraak :roflol:

:fuu: Wil ik iets bestellen, kan ik niks bestellen omdat ik gister me telefoonnummer heb vervangen en nu moet wachten op een brief en dan een code ophalen :fuu:

Net ingeschreven voor HBO opleiding.

Had verwacht dat ik pas eind sept. moest beginnen, zegt dat wijf aan de tel "Ik zie je aankomende maandag om 8.30" wtf.

Wil ik studiefinaciering aanvragen, kan dat Alleen met SMS functie dus nu moet ik wachten totdat ik die brief heb binnen gehad zodat ik mn sms functie kan activeren :rolleyes:
Kosten voor de trein van 20 euro p dag ken ik dus zelf gaan ophoesten + 200 euro voor verplichte sportkleding, 650 voor boeken & 122 euro voor sportmedische keuring. En dan ook nog 1733 euro schoolgeld, maargoed dat kan in termijnen :)

Had verwacht dat ik pas eind sept. moest beginnen, zegt dat wijf aan de tel "Ik zie je aankomende maandag om 8.30" wtf.

Wil ik studiefinaciering aanvragen, kan dat Alleen met SMS functie dus nu moet ik wachten totdat ik die brief heb binnen gehad zodat ik mn sms functie kan activeren :rolleyes:
Kosten voor de trein van 20 euro p dag ken ik dus zelf gaan ophoesten + 200 euro voor verplichte sportkleding, 650 voor boeken & 122 euro voor sportmedische keuring. En dan ook nog 1733 euro schoolgeld, maargoed dat kan in termijnen :)
Haha ninja anus ****.

:roflol:

Ik ben vavo gaan doen, gister intake en maandag beginnen.. Lekker met boeken bestellen. Openbaar vervoer is 110 euro p/m bus en 175 p/m trein.. Terwijl het met de auto 25 km is :roflol: . 1 uur en kwartier met ov en met de auto 35 minuten.

Het kost me dus gewoon 135 euro p/m meer om elke dag bina 1.5 uur langer te reizen..

Gelukkig heb ik een auto :o

Stufi kun je terugwerkend aanvragen alleen met je ov ben je wel de sjaak. Gaat per maand dacht ik dus beter koop je gewoon een maand abo voor het ov.

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 17:25 ----------

Wat een sukkels ook, die zooi gewoon thuis laten liggen. Ze zouden al een straf verdienen voor dom zijn alleen :roflol:

Ga langs de bank dan kun je het gelijk veranderen in plaats van lopen k*tten met codes.

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 15:10 ----------

:roflol: Waar dan?
Ja dan betaal je 8euro extra, heet een spoedbetaling ofzo. Maar is al geregeld.

Heeft het bedrijf geen afterpay?

---------- Post toegevoegd Thu 30 Aug 2012 om 15:38 ----------

heb het ook niet nodig pik maar is soms toch wel handig :)
Afterpay heb ik niet aan gedacht, was evt. ook een optie geweest. :)

Stufi kun je terugwerkend aanvragen alleen met je ov ben je wel de sjaak. Gaat per maand dacht ik dus beter koop je gewoon een maand abo voor het ov.

:roflol: Ik kan me zorgverzekering al amper betalen, laat staan dat ik de treinkosten kan betalen van ?? 300 euro ofzo?

Terug
Naar boven