XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

aware

Wat mijn dag heb verknald is een stalen deur van 70-80 kilo op me enkel geknetterd:mad:

Resultaat zwaar gekneusde dikke enkel:sad:

Deur :fuu:

Ben bezig met een soort suiker dieet omdat dat ook zou helpen tegen acne.
Ik heb niet veel acne dus mag niet klagen maar had het graag helemaal weg gehad, echter valt dat suiker dieet wel tegen. Ik probeer dus geen koeken, snoep etc meer te eten terwijl ik normaal echt fuarking veel snoep at.

Vraag me nu af; hoeveel invloed zou suiker en ongezonde voeding echt op acne hebben?
Wil echt gewoon weer rustig filmpje kijken en ondertussen wat snoepen.
En in chips zit er bijna geen suiker dus dat kan wel toch?

Ben al 2 weken bezig met dat suiker dieet btw :o

Ben bezig met een soort suiker dieet omdat dat ook zou helpen tegen acne.
Ik heb niet veel acne dus mag niet klagen maar had het graag helemaal weg gehad, echter valt dat suiker dieet wel tegen. Ik probeer dus geen koeken, snoep etc meer te eten terwijl ik normaal echt fuarking veel snoep at.

Vraag me nu af; hoeveel invloed zou suiker en ongezonde voeding echt op acne hebben?
Wil echt gewoon weer rustig filmpje kijken en ondertussen wat snoepen.
En in chips zit er bijna geen suiker dus dat kan wel toch?

Ben al 2 weken bezig met dat suiker dieet btw :o

Is toch altijd bij een bb dieet dat er bijna geen suiker in zit?!

Is toch altijd bij een bb dieet dat er bijna geen suiker in zit?!

Nja ik hield me daar niet echt aan want ben redelijk verslaafd aan zoetigheden en moet zeggen dat ik toch een hele mooie progressie maakte. Dus mijn voedingsschema ivm BB vond ik wel goed zelf al zat er wat suiker in.

16645007451400670179.jpg

srsly dbb?

srsly???

tumblr_ltsomig4fc1qmf6dp.gif

Het feit dat ik na 1 uur in de auto eindelijk eens mijn kanon kon legen.. Ik vol trots neer plofte op de troon in het kleine kamertje, gevolgd door een minutenlange goddelijke stroom aan lichtgele vloeistof. Toen ik eindelijk klaar was, opstond en omdraaide om de wc door te trekken hoorde ik een spetterend geluid. In mijn enthousiasme was een groot deel van de goudgele vloeistof tussen de pot en de bril door gespoten met als resultaat dat de halve wc blank stond :roflol:

Jongen uit m'n oude voetbal team vanavond eenzijdig auto ongeluk gehad ... opslag dood ...

Damn, wat een k*t avond

Om 7 uur werken.

Totaal geen zin in.

Auto ongeluk met de bus van werk.
Am okay!!

Schrok wel toen de airbag ontplofte, werd wel beetje dizzy van:nut:
Ik kwam door de adrenaline gelijk de bus uit en rende 10 meter van de bus weg dacht hij gaat zo exploderen haha. Ging gelijk overal voelen of nog in orde was, mijn hoofd, armen, handen, benen en me ballen.

Bus werd meegesleept en ik kreeg een taxi op kosten van de verzekering. Durf maandag niet naar werk te gaan:D

Auto ongeluk met de bus van werk.
Am okay!!

Schrok wel toen de airbag ontplofte, werd wel beetje dizzy van:nut:
Ik kwam door de adrenaline gelijk de bus uit en rende 10 meter van de bus weg dacht hij gaat zo exploderen haha. Ging gelijk overal voelen of nog in orde was, mijn hoofd, armen, handen, benen en me ballen.

Bus werd meegesleept en ik kreeg een taxi op kosten van de verzekering. Durf maandag niet naar werk te gaan:D

jou schuld dus? wat is er gebeurt?

jou schuld dus? wat is er gebeurt?

Beetje mijn schuld. Bus gaf al aan dat die naar de garage moest maar op werk zeiden ze je kan gewoon nog mee rijden hoor. Ik was dus aan het rijden en bij een bocht wou ik remmen maar de rem was anders dan normaal, ik drukte zowat de hele rem en gebeurde niks. Dus ik gelijk met mijn hand naar de handrem toe en trok wel beetje aan maar was al te laat en stuurde beetje mee kwam toch uiteindelijk tegen de vangrail aan met de linker voorkant.

Er zijn weer pepernoten in de winkels en ik ben aan het dieten :(

---------- Post toegevoegd Sat 1 Sep 2012 om 14:21 ----------

Beetje mijn schuld. Bus gaf al aan dat die naar de garage moest maar op werk zeiden ze je kan gewoon nog mee rijden hoor. Ik was dus aan het rijden en bij een bocht wou ik remmen maar de rem was anders dan normaal, ik drukte zowat de hele rem en gebeurde niks. Dus ik gelijk met mijn hand naar de handrem toe en trok wel beetje aan maar was al te laat en stuurde beetje mee kwam toch uiteindelijk tegen de vangrail aan met de linker voorkant.
Dan is het toch niet jouw schuld

Terug
Naar boven